کد خبر: ۲۲۴۸۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۳ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - 2019 March 02
افرادی که به دنبال سدان های اجرایی اسپورت هستند با گزینه‌های متنوعی روبرو می‌باشند که یکی از بهترین آن‌ها ب‌ام‌و M550i است. این خودرو بخشی از خانواده سری پرفورمنس M بوده و جایگزین بسیار خوبی برای M5 محسوب می‌شود.

به گزارش تابناک؛ این خودرو نه تنها ارزان‌تر بوده بلکه قدرت پیشرانه‌ی 8 سیلندر 4.4 لیتری توئین توربوی آن برابر با 462 اسب بخار و گشتاورش نیز برابر با 650 نیوتون متر است که باعث تولد یک هیولای مخوف می‌شود. این خودرو شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت 4 ثانیه‌ای دارد که شش‌دهم ثانیه کندتر از M5 بوده اما سه‌دهم ثانیه سریع‌تر از M5 F10 قبلی می‌باشد.

شتاب‌گیری سوپرکار مانند ب‌ام‌و M550i

با اندکی دست‌کاری می‌توان اسب‌های بیشتری را از دل این نیروگاه 8 سیلندر بیرون کشید به گونه‌ای که جی پاور ادعا کرده با برنامه‌ریزی دوباره‌ی ECU قدرت این پیشرانه به 600 اسب بخار و گشتاورش نیز به 810 نیوتون متر می‌رسد. با این تغییرات شتاب خودرو به 3.2 ثانیه رسیده و حداکثر سرعت آن نیز 320 کیلومتر در ساعت است که رقیب خوبی برای خود M5 محسوب می‌شود.

شتاب‌گیری سوپرکار مانند ب‌ام‌و M550i

البته این M550i ویژه به جز سیستم اگزوز ای سی اشنیتزر کاملاً استوک و فابریک است. این خودرو کارکرد حدود 30 هزار کیلومتری داشته بنابراین یک محصول دست‌دوم کامل محسوب می‌شود. این خودرو در بخش بدون محدودیت سرعت بزرگراه‌های آلمان تست صفر تا 260 کیلومتر در ساعت را پشت سر گذاشته و البته لانچ کنترل آن نیز فعال بوده است. برای مشاهده شتاب‌گیری این سدان جذاب آلمانی حتماً ویدئوی زیرا را مشاهده فرمایید.

شتاب‌گیری سوپرکار مانند ب‌ام‌و M550i


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار