کد خبر: ۲۲۴۰۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۶ - ۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - 2019 February 25
وزیر دادگستری گفت: طرح نظارت نوروزی سازمان تعزیرات از روز سه‌شنبه هفتم اسفند ماه آغاز می‌شود و تا ١۶ فروردین ماه سال ٩٨ ادامه خواهد داشت.

به گزارش تابناک، سیدعلیرضا آوایی صبح امروز (دوشنبه) در نشست خبری سازمان تعزیرات حکومتی که به منظور آغاز طرح نوروزی ۱۳۹۸ برگزار شد، اظهار کرد: حمایت از مردم و مقابله با ظلم در مقابل مواردی مثل گرانفروشی و احتکار همیشه لازم بوده و این امر از حقوق مردم و تکالیف نظام اسلامی است.

وی گفت: گشت‌های مشترک سازمان تعزیرات حکومتی با حضور ۵٠٠ تیم از فردا در سراسر کشور آغاز می‌شود که تعداد این گشت‌ها در مقایسه با سال گذشته سه و نیم برابر افزایش یافته است.

وزیر دادگستری در رابطه با اهداف طرح نظارت نوروزی اظهار کرد: حمایت از مصرف کننده و اقشار ضعیف، کمک به سالم سازی فضای کسب و کار، نظارت و کنترل مفید و قانونمند بر توزیع و مواجهه قانونی، قاطعانه، سریع و دقیق با تخلفات احتمالی از جمله اهداف طرح نظارت نوروز ٩٨ است.

آوایی خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم تا تشدید نظارت به تسهیل کسب و کارهای نوروزی بیانجامد و آرامش بازار را ولو با نیت خیر ساماندهی و نظارت، برهم نزنیم.

وزیر دادگستری خاطرنشان کرد: بخش عمده ای از کسبه افراد متدین و متشرع هستند؛ اما حوزه ماموریت ما برای کسانی است که هر چند تعداد آنها محدود است، اما با سودجویی موجب نارضایتی مردم و آسیب به جامعه می‌شوند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار