کد خبر: ۲۲۴۰۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۱ - ۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - 2019 February 25
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: رییس جمهوری در نامه ای به رهبر معظم انقلاب برای اصلاح ساختار بودجه کشور چهارماه فرصت خواست ولی هنوز هیچ اقدامی نشده است.

به گزارش تابناک؛ محمدرضا پورابراهیمی در جلسه علنی امروز - دوشنبه - مجلس در اخطاری با استناد به اصل 110 قانون اساسی اظهارداشت: رهبر معظم انقلاب پس از ارائه لایحه بودجه 98 در 15 آذرماه به مجلس شورای اسلامی ‌نظراتی را درباره بودجه مطرح کردند که مهم‌ترین آن عدم تطابق بین لایحه بودجه با وضعیت فعلی کشور است.
وی با بیان این که رهبر معظم انقلاب بر لزوم اصلاح ساختار بودجه تاکید کردند، اظهار داشت: در این زمینه مقرر شد دولت اصلاح ساختار را در موضوعات مختلف بودجه ارائه کند، اما تاکنون با گذشت چند ماه هنوز هیچ اقدامی نشده است.
وی گفت: رییس جمهوری در نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب فرصت چهارماهه‌ای را برای اصلاح ساختار بودجه درخواست کردند اکنون که در روزهای پایانی بررسی بودجه هستیم نه تنها این اتفاق رخ نداده که بودجه فعلی با بودجه سنوات گذشته تفاوت ندارد. سوال این است که قرار است اصلاح ساختار چه زمانی رخ دهد.
علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی نیز در پاسخ به این اخطار گفت:رهبر معظم انقلاب به اصلاح ساختار بودجه اشاره داشتند و این‌که باید موضوع چابک‌سازی اداره کشور، صندوق‌ها و یارانه‌ها حل شود.

منبع:ایرنا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار