کد خبر: ۲۲۳۴۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۶ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - 2019 February 20
شاید رولزرویس کولینان قیمت فوق‌العاده بالایی داشته باشد این خودروساز بریتانیایی در پاسخگویی به حجم زیاد استقبال و تقاضاهایی که از شاسی‌بلند لوکسش صورت گرفته به مشکل برخورده است!


به گزارش تیترشهر؛ اتونیوز گزارش داده ثبت سفارش این خودرو تا ماه جولای پر بوده و این علیرغم افزایش فروش کولینان و استخدام 200 نفر دیگر در تأسیسات بریتانیای این شرکت از زمان عرضه‌ی کولینان بوده است.


مدیر اجرایی رولزرویس موتور کارز آمریکا می‌گوید:

من دوست دارم که عرضه‌ی این خودرو کمی بیشتر شود؛ و این در حالی است که ما با ظرفیت تولید کامل کار می‌کنیم و در طی هفته‌ها و ماه‌های قبل اقدام به افزایش تولید این خودرو کرده‌ایم؛ اما هنوز هم نمی‌توانیم با تقاضای بالا برای کولینان برابری کنیم.


قیمت این خودروی لوکس از 325 هزار دلار آغاز می‌شود و اگرچه قیمتی گزاف برای یک شاسی‌بلند محسوب می‌شود اما مدیر رولزرویس می‌گوید نیمی از خریداران کولینان در واقع برای اولین بار از این برند خرید می‌کنند. کولینان همچنین طیف وسیعی از خریداران خانم و جوانان را به خود جذب کرده است. این شاسی‌بلند سطح بالا در میان مالکان کنونی رولزرویس هم محبوب بوده و اکثر آن‌ها که قبلاً مالک یک دون یا فانتوم بوده‌اند هم‌اکنون کولینان را نیز انتخاب کرده‌اند.


به منظور هماهنگی با استقبال رو به رشد از محصولات رولزرویس در آمریکا بسیاری از نمایندگی‌ها سرمایه‌گذاری زیادی روی تعمیرات و به‌روزرسانی شوروم های خود کرده‌اند. همچنین در سال جاری 9 شوروم جدید در پالم بیچ، آتلانتا و شیکاگو افتتاح خواهد شد.


رولزرویس اواخر این ماه گفته بود تمامی کولینان های فروخته شده سفارشی بوده‌اند. سال پیش این خودروساز با فروش 4107 دستگاه از محصولات خود رکوردشکنی کرد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار