کد خبر: ۲۲۲۳۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۷ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - 2019 February 16
آیا راه بهتری برای آغاز یک روز کاری با تماشای درگ هیولاهای آمریکایی وجود دارد؟!
به گزارش تابناک؛ غول‌های ساخت داج و جیپ نظر همه را به خود جلب می‌کنند اما از آنجایی که همه‌ی ما نمی‌توانیم عضلانی‌های مدرن با قدرت بالاتر از 700 اسب بخار را در مسابقات درگ برانیم بنابراین مجبوریم به شدت پیگیر این ویدئوها باشیم.


همیشه تماشای مسابقات مربوط به داج دیمن جذابیت‌های خاص خودش را داشته اما این کلیپ واقعاً خاص است زیرا در طرف دیگر رینگ‌ها چلنجر Redeye جدید قرار دارد. ما دیمن های زیادی را در مسابقات 400 متر دیده‌ایم اما این اولین باری است که Redeye پای به میدان می‌گذارد. با قدرت 797 اسب بخاری، این خودرو تقریباً به اندازه‌ی دیمن قوی بوده و البته از بازنگری کامپیوتری و سوخت مسابقه‌ای استفاده نمی‌کند. همچنین نیازی به تنظیمات سیستم تعلیق دیمن که باعث شلیک موشک وار آن می‌شود نیست.


با تمامی این تفاسیر، Redeye اصلاً کند نیست. این خودرو تنها در عرض 3.4 ثانیه از سکون به سرعت 96 کیلومتر در ساعت می‌رسد و مسافت 400 متر را در 10.8 ثانیه طی می‌کند. این خودرو بسیار سریع است اما خب در برابر دیمن شانسی نخواهد داشت؛ اما پس از انتشار ویدئوهایی از دیمن فهمیدیم که برخی از دیمن ها مسافت 400 متر را در حدود 10 ثانیه طی می‌کنند؛ به عبارت دیگر شاید دیمن در این مسابقه به دردسر بیفتد.


اما پیش از اینکه وارد مسابقه شویم باید به این نکته اشاره کنیم که جیپ گرند چروکی تراک هاوک نیز وارد میدان شده است. ما نمی‌دانیم که آیا این خودرو تغییراتی داشته یا نه اما طی مسافت 400 متر در حدود 11 ثانیه باعث می‌شود یک ویدئوی جالب را شاهد باشیم. همچنین Redeye بنفش رکورد 10.44 ثانیه را هم ثبت کرده که بسیار بهتر از اعداد اعلامی سازنده می‌باشد.


در واقع نبرد نهایی بین دیمن و Redeye بسیار حیاتی و هیجان‌انگیز است. تنها نکته‌ای که لو می‌دهیم این است که راننده‌ی Redeye کمی سریع‌تر حرکت کرده و چراغ‌قرمز می‌گیرد بنابراین دیمن به‌صورت خودکار برنده می‌شود؛ اما خب با دیدن فاصله‌ی بسیار کم این دو خودرو قطعاً سورپرایز خواهید شد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار