کد خبر: ۲۱۹۹۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۷ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - 2019 February 02
روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران در اطلاعیه‌ای از عملیات موفقیت‌آمیز یگان‌های این قرارگاه در خنثی‌سازی توطئه جدید تروریست‌ها خبر داد.
به گزارش تابناک؛ روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای از عملیات موفقیت‌آمیز این یگان‌ در خنثی‌سازی توطئه جدید تروریست‌ها خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است: در پی عملیات اطلاعاتی دقیق یگان‌های قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه مبنی بر قصد یک تیم تروریستی وابسته به استکبار جهانی برای حمله به پاسگاه‌های مرزی جمهوری اسلامی ایران از خاک کشور هم‌جوار، صبح امروزجمعه ۶ مهرماه با هوشمندی نیروهای عملیاتی، تیم مذکور قبل از هرگونه اقدام در نزدیکی پاسگاه ۱۶۳ در منطقه مرزی سراوان در کمین رزمندگان سپاه اسلام گرفتار و منهدم شد.

این اطلاعیه می‌افزاید: طی درگیری و آتش سنگین نیروهای خودی، با انهدام این تیم تعداد چهار تن از تروریست‌ها به هلاکت رسیدند و دو تن نیز زخمی شدند و مابقی تروریست‌ها به عمق کشور هم‌جوار گریختند.

در این اطلاعیه با اشاره به اینکه طی این عملیات هیچ‌گونه تلفاتی به نیروهای خودی وارد نشده و سلاح، مهمات و تجهیزات تروریست‌ها به دست رزمندگان اسلام افتاده است، تأکید شده است: همان‌گونه که بارها اعلام شده است، قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه و سایر نیروهای امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی با هوشیاری و اشراف اطلاعاتی همه‌جانبه، هرگونه تحرک گروهک‌های تروریستی و عناصر مزدور و اجیرشده توسط سازمان‌های جاسوسی بیگانه که بخواهند امنیت ملت ایران را تهدید و به مخاطره بیندازند را رصد و قاطعانه با آن برخورد خواهند کرد.

منبع:خبرگزاری آنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار