کد خبر: ۲۱۹۱۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۴ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - 2019 January 28
اگر به دنبال ب‌ام‌و سری 7 فیس لیفت هستید بهترین کاری که می‌توانید انجام دهید خرید M760Li xDrive است که از پیشرانه‌ی 12 سیلندر 6.6 لیتری با قدرت 585 اسب بخاری و گشتاور 850 نیوتون متری سود می‌برد.


به گزارش تابناک؛ این یک سدان سریع، بزرگ و لوکس است که کاملاً با انتظارات شما از یک بیمر همخوانی دارد. البته باید هم انتظارات شما در این حد باقی بماند زیرا شاهد تولید نسخه‌ی پرچم‌دار M7 نخواهیم بود. حداقل در این نسل که چنین خودرویی تولید نخواهد شد.


از میان تمامی رندرهایی که توسط Aksyonov Nikita طراحی شده‌اند، ما نسخه‌ی M7 را جذاب‌ترین و نسخه‌ی Individual را انحصاری‌ترین می‌دانیم.


همچنین سه رندر دیگر از سری 7 در فرم‌های متنوع به چشم می‌خورد که کاملاً خیالی هستند و حداقل در این نسل سری 7 خبری از تولید چنین خودرویی نخواهد بود.


با این تفاسیر یکی از بهترین تصورات درباره‌ی سری 7 تولید مدلی کانورتیبل است که می‌تواند در تئوری جایگاهی بین رولزرویس و مرسدس بنز S کلاس کابریولت داشته باشد. البته همانند S کلاس، هر نسخه‌ی دو درب از سری 7 نیازمند پانل‌های بدنه‌ی جدید در جلو و عقب خواهد بود بنابراین خودرو حالت فشرده‌تری به خود خواهد گرفت.


اما رندر مدل کوپه خیلی جالب از کار درنیامده درحالی‌که نسخه‌ی استیشن سری 7 هم اصلاً توجیه‌پذیر نیست چراکه با وجود شاسی بلندهای زیاد ب‌ام‌و، اندیشیدن به این خودرو محلی از اعراب ندارد.
 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار