کد خبر: ۲۱۸۰۳
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۰ - ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - 2019 January 22
تیم فوتبال امید ایران که برای حضور در مسابقات مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ آماده می‌شود بعد از بازی‌های آسیایی ۷ مسابقه تدارکاتی برابر تیم‌های آسیایی برگزار کرده و آمار گلزنی خوبی از خود به‌جا گذاشته است.
به گزارش تابناک؛ امیدهای ایران در 7 مسابقه برابر عمان، اردن، سوریه (دو بازی)، تاجیکستان، کویت و قطر 16 گل به ثمر رسانده‌اند که میانگین بیش از دو گل در هر مسابقه را نشان می‌دهد. همچنین در تمام این 7 مسابقه شاگردان کرانچار موفق به گشودن دروازه حریفان شده‌اند.

نکته جالب توجه دیگر اینکه تیم امید در تورنمنت قطر و در هر 3 مسابقه برابر تاجیکستان، کویت و قطر پیش از دقیقه 4 موفق به زدن گل اول شد که یک آمار قابل توجه محسوب می‌شود و نشان می‌دهد کادر فنی این تیم بازیکنان را با میل هجومی زیادی به میدان می‌فرستد.

نیکو کرانچار فرزند سرمربی تیم امید در مصاحبه اخیر خود، پدرش را یک مربی منضبط با اندیشه‌های تهاجمی توصیف کرده بود که همیشه مایل است تیم‌هایش فوتبال روان و هجومی ارائه دهند. آمار تیم امید نشان می‌دهد این اندیشه‌ها و البته خواسته سایر اعضای کادر فنی همچنین حمید استیلی که مدیر تیم امید ایران است به بازیکنان منتقل شده و تیم امید ایران در خط حمله درخشان عمل کرده است.

این آمار و کسب 5 پیروزی در 7 مسابقه تدارکاتی در فاصله کمتر از دو ماه تا آغاز مرحله مقدماتی و تقابل با یمن، ترکمستان و عراق امیدوارکننده به نظر می‌رسد و می توان انتظار داشت که امیدهای فوتبال ایران با این خط حمله موفق شانس زیادی برای شکستن طلسم المپیک داشته باشند و به المپیک 2020 توکیو راه یابند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار