کد خبر: ۲۱۷۷۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۲ - ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - 2019 January 21
فاکس اسپورت ۵ نکته برجسته از دیدار عمان و ایران را منتشر کرد و از این تیم به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی نام برد.
به گزارش تابناک؛ و به نقل از فاکس اسپورت، تیم ملی فوتبال ایران اکنون در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا است و باید در این مرحله برابر چین قرار گیرد.

* ایران مدعی قهرمانی با وجود مصاحبه‌های کی‌روش

کارلوس کی‌روش بارها اعلام کرده است که هدف ایران رسیدن به نیمه نهایی جام ملت‌هاست ولی با یک نمایش خوب دیگر برابر عمان (قهرمان جام خلیج فارس)، "تیم ملی" نشان داد که از مدعیان قهرمانی در جام ملت‌هاست. با انتظاری که هواداران از ایران دارند و فشار مسوولان، سرمربی ایران با هوشیاری انتظارات و فشارها را از روی تیمش برداشته است.

* آزمون موفق ظاهر نشد

سردار آزمون در این دیدار نتوانست انتظارارت را برآورده کند. این بازیکن بارها در دیدار برابر عمان صاحب موقعیت شد ولی نتوانست از فرصت‌های ایجاد شده استفاده کند.

* جهانبخش باعث پیشرفت ایران

علیرضا جهانبخش در این دیدار توانست به خوبی به خط حمله ایران اضافه شود و بازی خوب و موثری از خود به نمایش بگذارد. بازگشت او از بند مصدومیت می‌تواند خبر خوبی برای ایران قبل از دیدار با چین باشد.

* واکنش خوب تیم ملی

با وجود برتری عمانی‌ها در شروع بازی، این ایران بود که توانست سوار بر بازی شود و موقعیت‌های زیادی را روی دروازه عمان ایجاد کرد و در نهایت دو بار در نیمه نخست از این موقعیت‌ها استفاده کرد و به گل رسید.

* بیرانوند ایران را نجات داد

نزدیک بود خیلی زود دروازه ایران در این دیدار باز شود ولی هوشیاری علیرضا بیرانوند باعث شد تا او پنالتی بازیکن عمان را بگیرد و مانع باز شدن دروازه تیمش شود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار