کد خبر: ۲۱۴۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۹ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - 2016 February 29
قبل از شروع مراسم اسکار مایکروسافت اقدام به انتشار برخی تیزرهای تبلیغاتی کرد که فوکوس آنها بر روی ویندوز 10 و قابلیت هایی در این سیستم عامل است که رایانه های Mac اپل از انجام آن ناتوان هستند.

قبل از شروع مراسم اسکار مایکروسافت اقدام به انتشار برخی تیزرهای تبلیغاتی کرد که فوکوس آنها بر روی ویندوز 10 و قابلیت هایی در این سیستم عامل است که رایانه های
Mac اپل از انجام آن ناتوان هستند.

در همه این تیزرهای کوتاه تبلیغاتی دو زن حشره شناس را میبینیم که به گفته خود آنها ویندوز 10 کمک زیادی به تحقیقات و انجام کارهای آنها میکند. در این تیزرها به ویژه بر روی قابلیت های کورتانا، بهره گیری از صفحه نمایش لمسی و قابلیت Hello در ویندوز 10 تمرکز شده.

پیام اصلی در همه این ها این است که اپل از ارائه قابلیت های مشابه در رایانه های Mac خود ناتوان است. همه این تبلیغات نیز با این پیام تمام میشوند: ویندوز 10 کارهای بیشتری هم انجام میدهد.

این پیام ها هرچند کوتاه هستند اما نشان میدهند که مایکروسافت در تبلیغ ویندوز 10 آرایشی کاملا تهاجم به خود گرفته است. دلیل این کار کاملا مشخص است. این شرکت امیدوار است انتشار نسخه جدید سیستم عامل ویندوز بتواند بازار رو به سقوط PC ها را نجات دهد. موضوعی که تا کنون اتفاق نیفتاده است.

اما شب گذشته در مراسم اسکار مایکروسافت باز هم ویندوز 10 را در مقابل دید کاربران خود قرار داد و بارها و بارها این تبلیغات طی مراسم اسکار پخش شد.

ما مجموعه این تیزرهای تبلیغاتی کوتاه را برای شما در ویدئو زیر جمع آوری کرده ایم.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار