کد خبر: ۲۱۴۱۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۸ - ۱۲ دی ۱۳۹۷ - 2019 January 02
نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به عدم کاهش قیمت اجناس و نظارت دولت بر کالاها در بازار بعد از افت نرخ ارز از دولت خواست در این زمینه به صورت عاجل ورود کرده و این موضوع را به کنترل خود درآورد.
به گزارش تابناک؛ غلام‌محمد زارعی نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود رد صحن علنی گفت: ملت ایران یک بار دیگر در سالگرد 9 دی بصیرت و وفاداری خود را نشان داد که شایسته تقدیر و قدردانی است زیرا 9 دی روز شکست آمریکا بوده و همواره در تاریخ این کشور ماندگار است و البته حضور مردم باید با تلاش روزافزون دولت و رفع مشکلات اقتصادی و گرانی‌های سرسام‌آور و رفع بیکاری‌ها جبران شود.

وی افزود: این سؤال وجود دارد که چرا بعد از کاهش نرخ ارز که بهانه غیرمنطقی برای افزایش قیمت کالاهای داخلی بود بعد از این افت قیمت کالاها کاهش پیدا نکرده است و مردم همچنان شاهد کاهش قدرت خرید خود و خالی شدن سفره‌های مردم هستند.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امیدوارم دولت پاسخ مسئولانه وجدی به این مطالبه به حق را بدهد.

زارعی گفت: از وزیر بهداشت که با حضور خود در استان محروم کهگیلویه و بویراحمد افتتاح بیمارستان 400 تختخوابی را انجام دادند موجب شادمانی و رضایتمندی را فراهم کردند، تشکر کنم.

وی گفت: با بررسی در بودجه 98 و تبصره 21 تصور تکرار تجربه تلخ گذشته وجود دارد که موجب تضعیف جایگاه مقدس تعلیم و تربیت در کشور خواهد شد ولی امیدوارم کمیسیون تلفیق با اصلاح این تبصره نگرانی فرهنگیان عزیز را برطرف کنند.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: از اسلامی وزیر راه و شهرسازی به دلیل جدیتش برای برقراری پروازهای تهران- یاسوج تشکر کنم چرا که این کار موجب شد فرودگاه یاسوج مجددا خدمات لازم را به مردم ارائه دهند. و از همراهی و همکاری شرکت هواپیمایی ماهان در این خصوص تشکر کرده و امیدوارم زمینه رضایتمندی مردم فراهم شود.

زارعی گفت: موضوع همسان سازی حقوق بازنشستگان که مسئله مهمی است با توجه به اینکه وضعیت زندگی این قشر بسیار اسف‌بار است مهم است چرا که فاصله حقوق بازنشستگان با شاغلان بسیار معنا دار است و مشکلات زیادی در زندگی بازنشستگان وجود دارد امیدواریم این مشکل برطرف شود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار