کد خبر: ۲۱۲۱۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۹ - ۰۲ دی ۱۳۹۷ - 2018 December 23
معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران با اشاره به برگزاری جلسه شورای ترافیک تهران طی هفته آینده گفت: در این جلسه درخصوص دریافت عوارض در محدوده طرح زوج و فرد تصمیم‌گیری می شود.
به گزارش تابناک؛ محسن پورسیدآقایی در حاشیه صد و نهمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: چندی پیش موضوع پولی شدن ورود طرح زوج و فرد را در رسانه‌ها مطرح کردیم تا نظرات و پیشنهادات شهروندان را در خصوص دریافت عوارض در محدوده زوج و فرد جویا شویم.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران ادامه داد: در این ارتباط برخی از رسانه‌ها موافق و برخی مخالف بودند، اما در کل با انتشار این خبر تلاش شد تا فضایی در جامعه ایجاد شود تا نظرات و پیشنهادات را دریافت کنیم.

وی در رابطه با گلایه پلیس در خصوص طرح مذکور گفت: این انتقادات خیلی اهمیت ندارد و معاونت حمل و نقل با کار کارشناسی این طرح را ارائه کرده است.

پورسیدآقایی در بخش دیگری از سخنانش درخصوص کلیات لایحه انتشار ۳۰ هزار میلیارد ریال اوراق مشارکت برای اجرای طرح‌های حمل و نقل عمومی شهر تهران گفت: این اوراق مشارکت برای امسال بود و در بودجه کشوری نیز پیش‌بینی شده است و امیدواریم بتوانیم اوراق مشارکت را تا پایان سال به فروش برسانیم و از این اعتبارات استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: پیشنهاد ما برای این لایحه این بود که یک هزار میلیارد تومان از این اوراق مشارکت به بخش اتوبوس و ۲ هزار میلیارد تومان به مترو اختصاص یابد اما اعضای شورای شهر تهران تصمیم گرفتند که ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان از این اوراق را به شرکت مترو و ۵۰۰ میلیارد تومان به بخش اتوبوس اختصاص دهند.

معاون حمل و نقل وترافیک شهرداری تهران گفت: قطعا از ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت بخشی نیز برای خط ۶ و ۷ مترو و همچنین تجهیزات و بهره‌برداری آن استفاده خواهد شد.

منبع:ایلنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار