کد خبر: ۲۱۱۹۳
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۰ - ۰۲ دی ۱۳۹۷ - 2018 December 23
منصوری که تیونر مشهوری است از پکیج استایل و پرفورمنس خود برای مک لارن 720S رونمایی کرده است. این اتفاق اوایل سال جاری و در نمایشگاه خودروی ژنو رخ داد.
به گزارش تابناک؛ منصوری که تیونر مشهوری است از پکیج استایل و پرفورمنس خود برای مک لارن 720S رونمایی کرده است. این اتفاق اوایل سال جاری و در نمایشگاه خودروی ژنو رخ داد.


مک لارن 720S که قاتل بی‌رحم هایپرکارها لقب گرفته با این برنامه‌ی تیونینگ منصوری وحشی‌تر از قبل شده است. با استفاده از کیت آئرودینامیک فیبر کربنی و افزایش 35 اسب بخاری قدرت، شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت این خودرو به 2.8 ثانیه رسیده و حداکثر سرعت نیز به 345 کیلومتر در ساعت افزایش یافته است.


این نمونه‌ی ویژه در لندن مشاهده شده و اگرچه تصاویر به تازگی در فضای مجازی بارگذاری شده‌اند اما واضح است که تصاویر چند ماه پیش گرفته شده‌اند چراکه نور آفتاب و پوشش افراد آن را نشان می‌دهد.


به لطف اصلاحات بصری منصوری، این خودرو که فرست ادیشن نام دارد خاص‌تر از قبل شده است. کافی است به فیبر کربن بکار رفته در جای‌جای بدنه از اسپلیتر جلو گرفته تا کاپوت، اسپویلر، رکاب‌های جانبی، اسپویلر عقب، دیفیوزر، بالچه‌ها، بال عقب، پوشش آینه‌ها و… نگاه کنید تا تغییرات 720S را مشاهده نمایید.


بجای دو خروجی اگزوز مدل استاندارد، این خودروی تیون شده از چهار خروجی بهره‌مند شده و همین موضوع باعث ایجاد ظاهر باابهت تر در بخش عقب شده است.


اما کابین هم دست‌خوش تغییر شده است. در بخش داخلی 720S منصوری شاهد چرم آبی و آلکانترا، عناصر زرد نئونی، فیبر کربن آبی و نشان منصوری فرست ادیشن هستیم.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار