کد خبر: ۲۱۱۸۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۴ - ۰۱ دی ۱۳۹۷ - 2018 December 22
پس از کِش‌وقوس فراوان حضور دو بازیکن مدنظر شفر در باشگاه استقلال منتفی شد.
به گزارش تابناک؛ ناتوانی جذب بازیکنان باکیفیت در پنجره نقل‌وانتقالاتی تابستان گذشته بزرگترین نقطه‌ضعف باشگاه استقلال در لیگ هجدهم محسوب می‌شود.

حال با گذشت نیم‌فصلی سینوسی و جدایی بازیکنانی مانند گرو و نیومایر، مدیران ارشد نیمۀ آبی پایتخت با وسواس بیشتری بازیکنان خارجی را رصد می‌کنند و سعی دارند با درنظر گرفتن همه‌جوانب، عملکرد موفقی در عرصه نقل‌وانتقالاتی زمستان داشته باشند.

از همین رو باشگاه استقلال به ساشا شفر (پسر سرمربی آلمانی استقلال) مأموریت ویژه مذاکرده با بازیکنان خارجی را داده است، ساشا در اولین اقدام خود در این زمینه، مذاکرات گسترده‌ای  با دوبازیکن خارجی داشت.

داوید آتانگا، هافبک 21 ساله غنایی تیم گروتر فورث و الکساندر وُچنوویچ مهاجم تیم پولتن اتریش بازیکنانی هستند که ساشا شفر قصد داشت آن‌ها را جایگزین نیومایر و گرو بکند.

 

مذاکرات ساشا با بازیکنان فوق در مرحله اول خیلی خوب پیش‌رفت، به‌نحوی که حتی خبر توافق این دو بازیکن با استقلال در  رسانه‌های داخلی نیز پیچید؛ اما پس از گذشت چند روز مشخص شد که صحبت‌های نماینده استقلال با این دو بازیکن به بن‌بست رسیده و باید حضور آن‌ها در جمع شاکردان شفر را منتفی دانست.

اصلی‌ترین عامل به‌توافق نرسیدن دو طرف  را باید داشتن قرارداد با باشگاه‌های فعلی و قیمت نجومی بند آزادسازی آتانگا و وُچنوویچ  دانست.
 

ارزش الکساندر وُچنوویچ
ارزش الکساندر وُچنوویچ


گفتنی است که  براساس سایت ترانسفر مارکت  ارزش داوید آتنگا حدود 630  هزار پوند و  الکساندر وُچنوویچ 175 هزار یورو می‌باشد و این بدان معناست که با توجه به‌بازار سرسام‌آور ارز باشگاه استقلال باید برای خرید این دو بازیکن هزینه‌ای میلیاردی را متحمل شود.

ارزش داوید آتانگا
ارزش داوید آتانگا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار