کد خبر: ۲۱۱۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۸ - ۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - 2016 February 28
روز گذشته اخبار نا امید کننده ای برای همه آنهایی که در انتظار آیفون 4 اینچ اپل یا آیفونی که تا کنون با نام iPhone SE شناخته شده است، منتشر شد. اینکه این هوشمند از قابلیت 3D Touch یعنی تکنولوژی حساس به فشار جدید اپل در صفحه نمایش خود برخوردار نخواهد بود!

روز گذشته اخبار نا امید کننده ای برای همه آنهایی که در انتظار آیفون 4 اینچ اپل یا آیفونی که تا کنون با نام
iPhone SE شناخته شده است، منتشر شد. اینکه این هوشمند از قابلیت 3D Touch یعنی تکنولوژی حساس به فشار جدید اپل در صفحه نمایش خود برخوردار نخواهد بود!

انتشار این خبر در واقع مصادف شد با افشای تصویر جدیدی از این آیفون در حالت اسمبلی یا سوار کردن قطعات که موضوع بالا را کاملا تایید میکند. این تصویر اولین بار از سوی وب سایت فرانسوی Nowhereelse.fr منتشر شده است.

همانگونه که در تصویر فوق نیز مشاهده میکنید، صفحه نمایش آیفون 6 اس (سمت راست) واجد ماژول های 3D Touch در بالا و پایین است اما iPhone SE در صفحه نمایش خود کاملا فاقد این ماژول است. این موضوع بیانگر نکته ای شاید قطعی است و آن اینکه تکنولوژی 3D Touch اپل تنها برای خط تولید آیفون 6 اس و احتمالا آیفون 7 در نظر گرفته شده است و اپل قرار نیست در سری های دیگر خود از این قابلیت استفاده کند.

البته این به معنی آن نیست که آیفون 4 اینچ اپل دستگاهی بی مصرف خواهد بود. امروز KGI Securities گفته است که این آیفون کوچک ابعاد، قرار است مجهز به پردازشگر A9، چیپ NFC، Touch ID، پشتیبانی از Live Photo و باتری 1642 میلی آمپر باشد.

همچنین نباید فراموش کرد که دوربین این هوشمند نیز قرار است از نوع 12 مگاپیکسل باشد که برای یک دستگاه اپل که قرار است به بهای 500 دلار عرضه شود، بسیار هم زیاد است!

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار