تاریخ انتشار: ۰۸:۱۶ - ۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - 2016 February 28
انتشار عکسی از یک گرمکن آدیداس توسط یکی از کاربران شبکه اجتماعی تامبلر که توسط دوستش برای او فرستاده شده بود، باعث اختلاف نظر درباره رنگ آن شده است.
این گرمکن چه رنگی است؟ آبی/سفید یا قهوه‌ای/مشکی

آی تابناک- درست یک سال پیش بود که رنگ‌های یک لباس (TheDress) کاربران فضای مجازی را به دو دسته تقسیم کرد: کسانی که آن را آبی و مشکی می‌دیدند در مقابل آنها که طلایی و سفید می‌دیدند. اکنون، یک لباس دیگر دوباره بحث را زنده کرده است و اختلاف نظرها در مورد رنگ آن بالا گرفته است.


این گرمکن چه رنگی است؟ آبی/سفید یا قهوه‌ای/مشکی

این بار انتشار عکسی از یک گرمکن آدیداس توسط یکی از کاربران شبکه اجتماعی تامبلر که توسط دوستش برای او فرستاده شده بود، باعث اختلاف نظر شده است. سایت «بوزفید» در یک نظرسنجی از کاربران خواست که در مورد رنگ این گرمکن اظهارنظر کنند. البته این بار اختلاف به اندازه لباس سال گذشته نیست و اغلب افراد معتقدند که رنگ لباس آبی وسفید است، با این وجود هنوز تعداد زیادی وجود دارند که آن را مشکی و قهوه‌ای، سبز و طلایی یا حتی سبز و قهوه‌ای می‌بینند.

این گرمکن چه رنگی است؟ آبی/سفید یا قهوه‌ای/مشکی

آیا شما هم چیزی جز آبی و سفید می‌بینید؟ بد نیست این تصویر را به دوستان یا خانواده خود نشان دهید اما حواستان باشد اگر اختلافی داشتید، صرفا به تفاوت ساختار مغز افراد مرتبط می‌شود و نیازی نیست آن را خیلی جدی بگیرید.

منبع: nylon

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار