کد خبر: ۲۱۰۹۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۰ - ۲۳ آذر ۱۳۹۷ - 2018 December 14
سامسونگ در نماشگاه CES 2018 از یک لپتاپ تبدیل شونده رونمایی کرد که با ابعاد 13.3 اینچی و قلم هوشمند، طراحان و هنرمندان را هدف قرار داده بود. حالا شرکت کره ای با بازنگری کلی در ساختار محصول مورد بحث، از نوت بوک 9 پن رونمایی کرده که با طراحی جدید و اضافه شدن برخی ویژگی ها، در دو سایز 13 و 15 اینچی به علاقه مندان عرضه خواهد شد.
به گزارش تابناک؛نوت بوک 9 پن از پردازنده نسل هشتم اینتل Core i7 بهره برده و در مدل 15 اینچی، امکان سفارش کارت گرافیک انویدیا GeForce MX150 با حافظه 2 گیگابایت وجود خواهد داشت؛ مدل 13 اینچی به استفاده از پردازنده گرافیکی اینتل محدود شده است.
نوت بوک 9 پن
نوت بوک 9 پن به اسپیکرهای AKG مجهز شده است

اما سایر مشخصات در هر دو مدل یکسان بوده که از آن جمله می توان به رم LPDDR3، وای فای گیگابیتی، تشخیص چهره و اثر انگشت، دو درگاه Thunderbolt 3، پشتیبانی از USB-C، جک 3.5 میلیمتری هدفون/میکروفون و درگاه کارت حافظه میکرو اس دی اشاره کرد. نوت بوک 9 پن همچنین به فناوری شارژ سریع و باتری با عمر کاربردی 15 ساعت مجهز شده و به لطف استفاده از فناوری صوتی AKG در اسپیکرهای خود، صدای فراگیر و باکیفیتی را ارائه می کند.

البته نوت بوک 9 پن با بدنه فلزی و شاسی آلومینیومی به هیچ عنوان محصول ارزان قیمتی نخواهد بود و با بدنه باریک و حاشیه های اندک نمایشگر، در کنار وزن 1.12 کیلوگرم برای مدل 13 اینچی و 1.56 کیلوگرم برای نسخه 15 اینچی، در گروه لپتاپ های سبک وزن قرار می گیرد.

نوت بوک 9 پن

لازم به ذکر است که هر دو مدل از نمایشگر لمسی با رزولوشن 1080p و قلم هوشمند S Pen با 3 نوک مختلف بهره مند هستند که با در نظر گرفتن وزن کم و لولای 180 درجه، گزینه مناسبی برای هنرمندان و طراحان خواهند بود.

گفتنی است شرکت سامسونگ هنوز از قیمت نهایی نوت بوک 9 پن سخنی به میان نیاورده اما با توجه به قیمت 1400 دلاری نسل قبل، محصول جدید کره ای ها که برای سال 2019 در نظر گرفته شده، احتمالاً با برچسب قیمت بالای 1500 دلار عرضه خواهد شد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار