کد خبر: ۲۱۰۹۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۰ - ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - 2018 December 13
جدیدترین نسخه فایرفاکس برای اندروید و دسکتاپ ساعاتی پیش منتشر شده که امکاناتی تازه برای مدیریت تب‌ها و پیشنهادات هوشمند از جمله تغییرات آن بوده‌اند. به گفته موزیلا در فایرفاکس ۶۴ بسته به نحوه استفاده‌تان از وب، می‌توانید پیشنهادات هوشمندی برای دانلود افزونه‌های جدید و مواردی از این دست دریافت کنید.
به گزارش تیتر شهر؛به عنوان مثال، اگر به طور مکرر از ابزار زبان طبیعی گوگل استفاده کنید فایرفاکس می‌تواند به شما استفاده از سرویس گوگل ترنسلیت را پیشنهاد بدهد. اما نکته خوب اینجاست که برای حفظ امنیت کاربران، پیشنهادات در حالت Private Browsing فعال نیستند تا به تاریخچه جستجوهایتان در مرورگر دسترسی نداشته باشند.
نسخه ۶۴ فایرفاکس

ویژگی جدید بعدی در فایرفاکس ۶۴، امکان مدیریت بهتر و پیشرفته‌تر تب‌هاست. حالا می‌توانید چندین تب را انتخاب کرده تا بتوانید همه را با هم جابجا کنید، پین یا بوکمارک کنید یا به طور همزمان ببندید. همچنین تسک منیجر ارتقاء یافته فایرفاکس حالا به شما می‌گوید که مصرف انرژی هر تب مجزا به چه میزانی است. این ویژگی زمانی که از یک لپ‌تاپ یا موبایل اندرویدی استفاده می‌کنید می‌تواند برای صرفه‌جویی در مصرف باتری بسیار عالی ظاهر شود.

و در نهایت، سرعت اسکرول صفحات در نسخه اندروید فایرفاکس ۶۴ ارتقاء پیدا کرده و شاهد عملکرد بهتر و روان‌تری از آن در مرور وبسایت‌ها خواهید بود. برای دانلود آخرین نسخه فایرفاکس برای اندروید و دسکتاپ می‌توانید همین حالا به وبسایت موزیلا مراجعه نمایید.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار