کد خبر: ۲۱۰۹۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۰ - ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - 2018 December 12
چندی پیش رندر‌هایی رسمی از پرچمدار بعدی ویوو منتشر شد که از تعبیه شدن دو نمایشگر برای آن خبر می‌داد. در آن زمان تصور می شد که این موبایل ویوو نکس 2 نام گرفته باشد. حال این موبایل با نام نسخه‌ دو نمایشگره ویوو نکس (Vivo Nex Dual Display Edition) در شانگهای چین معرفی شده است.

به گزارش تابناک؛چندی پیش رندر‌هایی رسمی از پرچمدار بعدی ویوو منتشر شد که از تعبیه شدن دو نمایشگر برای آن خبر می‌داد. در آن زمان تصور می شد که این موبایل ویوو نکس 2 نام گرفته باشد. حال این موبایل با نام نسخه‌ دو نمایشگره ویوو نکس (Vivo Nex Dual Display Edition)  در شانگهای چین معرفی شده است.

همانطور که از نام این موبایل پیداست، پرچمدار یاد شده قرار است با دو نمایشگر عرضه گردد و از یک صفحه نمایش اولد ۶.۳۹ اینچی با ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسل به همراه یک نمایشگر دیگر با ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل در بدنه‌ی پشتی بهره ببرد.

تعبیه نمایشگر در بدنه‌ی پشتی موجب شده که برخی ویژگی‌ها قدری تغییر کند. برای مثال دیگر هیچ دوربینی در بدنه‌ی جلویی موبایل قرار نگرفته چرا که با حضور صفحه نمایش دوم، از همان دوربین سه‌گانه‌ی اصلی می‌توان برای سلفی گرفتن یا حالت آینه استفاده کرد.

مجموعه ای از لامپ های LED نیز دورتادور ماژول دوربین آن را احاطه کرده اند که به آنها حلقه قمری (Lunar Ring) گفته می شود. این حلقه هر زمان که گوشی نوتیفیکیشنی دریافت می کند یا کاربر سلفی می گیرد روشن می شود.

ویوو همچنین مدعی شده که کاربر می‌تواند هنگام بازی از نمایشگر دوم به عنوان کنترلر استفاده کند و در صفحه نمایش دیگر، بازی را دنبال کند. البته این ویژگی نیازمند این است که توسعه‌ دهندگان بازی‌های رایانه‌ای، قابلیت ویژه‌ای به محصولات خود اضافه نمایند.

ویوو نکس قرار است از یک ترکیب عجیب برای ماژول سه گانه‌ دوربین خود استفاده کند. این ترکیب شامل یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم ۱.۷۹ به عنوان دوربین اصلی، حسگری ۲ مگاپیکسلی (احتمالاً برای سنجش عمق میدان و یک سنسور زمان پرواز برای افکت‌های واقعیت افزوده یا مجازی می‌شود.

این موبایل به یک چیپست اسنپدراگون ۸۴۵ به همراه ۱۰ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. از این دیگر مشخصات این موبایل نیز می توان به باتری ۳۵۰۰ میلی آمپری و حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر آن اشاره نمود .

ویوو همواره سعی دارد که گوشی‌های اقتصادی‌تری تولید کند اما داستان برای پرچمدار دو نمایشگره کمی تفاوت دارد و کاربران مجبور خواهند بود که برای خرید این موبایل خاص، هزینه‌ای معادل ۷۲۵ دلار خرج کنند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار