کد خبر: ۲۱۰۸۳
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۰ - ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - 2018 December 10
جنگ بر سر نوربرگ رینگ تمامی ندارد. این روز ها که همه شرکت ها به دنبال ثبت رکورد های مختلف در جهنم سبز هستند و این قاعده در خصوص کمپانی پورشه نیز صدق می کند. این کمپانی که محصولات آن عموما در لیست 10 خودرو برتر جهنم سبز قرار دارند به تازگی اعلام کرده است که نسخه جایگزین مدل پورشه 918 می تواند این پیست را در 6 دقیقه و 30 ثانیه طی کند. در واقع پورشه با این خبر نشان داد که نمی خواهد به این زودی از این پیست دست بکشد.

به گزارش تابناک؛جنگ بر سر نوربرگ رینگ تمامی ندارد. این روز ها که همه شرکت ها به دنبال ثبت رکورد های مختلف در جهنم سبز هستند و این قاعده در خصوص کمپانی پورشه نیز صدق می کند. این کمپانی که محصولات آن عموما در لیست 10 خودرو برتر جهنم سبز قرار دارند به تازگی اعلام کرده است که نسخه جایگزین مدل پورشه 918 می تواند این پیست را در 6 دقیقه و 30 ثانیه طی کند. در واقع پورشه با این خبر نشان داد که نمی خواهد به این زودی از این پیست دست بکشد.

پورشه 918

در مصاحبه ای که در حاشیه نمایشگاه خودرو لوس آنجلس با آقای Frank-Steffen Walliser رییس بخش موتور اسپرت پورشه صورت گرفت وی اظهار کرد

در حال حاضر ثبت رکورد جدید توسط پورشه 918 جدید برای کمپانی اهمیت بسیار بالایی دارد. ما معتقدیم یک خودرو اسپرت باید چابکی خود را داشته باشد و تنها چیزی که در این بین به غیر از قوای محرکه باید به عوامل دیگری نیز توجه کرد.

رسیدن به رکورد 6 دقیقه و نیم برای شرکتی همانند پورشه که تجربه زیادی در پیست نوربرگ رینگ دارد دست نیافتنی نیست اما قطعا دشوار خواهد بود. لازم به ذکر است سریعترین خودرو در جهنم سبز خودرو هیبریدی کاملا مسابقه ای این شرکت است که توانسته مسیر 12.9 مایلی نوربرگ رینگ را در مدت 5 دقیقه و 19.54 ثانیه طی کند. غیر از این نیز خودرو مسابقه ای پورشه 911 GT2 RS که لباس شهری بر تن دارد یک دقیقه از مدل مسابقه ای کند تر بوده و توانسته است در مدت 6 دقیقه و 40.3 ثانیه این پیست را طی کند.

پورشه 918 فعلی توانسته است جهنم سبز را در مدت 6 دقیقه و 57 ثانیه طی کند. نسل جدید پورشه 918 کاملا ناشناس است و هنوز معلوم نیست از چه پیشرانه ای استفاده خواهد کرد ممکن است این خودرو هیبریدی و یا تمام برقی باشد حتی استفاده از یک موتور درون سوز نیز دور از انتظار نیست چیزی که حتمی است این است که پورشه برای رسیدن به رکورد جدید همه تلاش خود را به کار خواهد برد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار