کد خبر: ۲۱۰۷۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۰ - ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - 2018 December 10
به نظر می‌رسد که سامسونگ قصد داشته باشد طبق رسم هر ساله ی خود پس از تعطیلات سال نو رسماً از پرچمدار بعدی‌اش یعنی گلکسی اس 10رونمایی کند.

به گزارش تابناک؛به نظر می‌رسد که سامسونگ قصد داشته باشد طبق رسم هر ساله ی خود پس از تعطیلات سال نو رسماً از پرچمدار بعدی‌اش یعنی گلکسی اس 10رونمایی کند. به همین دلیل اکنون بازار شایعات داغ است و هر روز تصاویر یا رندر‌های جدیدی از این موبایل منتشر می‌شود. حال آخرین تصاویر لو رفته، هر سه تلفن هوشمند سری گلکسی 10 را به نمایش می‌گذارند و کاربران می‌توانند مشخصات ظاهری گلکسی اس 10، گلکسی اس 10 پلاس و گلکسی اس 10 لایت را بررسی کنند.

رندر‌های لو رفته توسط ایوان بلس

افشاگر معروف «ایوان بلس» پس از انتشار رندر‌های جدید عنوان کرده که این تصویر در واقع توسط تولیدکنندگان قاب موبایل لو رفته است. در این رندر‌ها سه موبایل با صفحه نمایش‌های بی کران و تقریباً بدون بریدگی ۵.۸ اینچی، ۶.۱ اینچی و ۶.۴ اینچی به چشم می‌خورند که احتمالاً به ترتیب نسخه لایت، نسخه معمولی و نسخه‌ی پلاس پرچمدار بعدی سامسونگ باشند.

پیش از این گفته شده بود که قرار است این تلفن‌های هوشمند به نمایشگر‌های Infinity-O مجهز شوند و حفره‌های روی صفحه نمایش محل قرار گیری سنسور‌های دوربین سلفی آن باشد. علاوه بر این تصور می‌شد که این حفره‌ها در گوشه‌ی سمت چپ یا راست موبایل ها قرار گرفته باشند اما در رندر‌هایی که ایوان بلس اخیراً منتشر کرده، کمپانی کره‌ای بریدگی‌های سنتی را کنار گذاشته و به جای آن از حفره‌ی کوچکی  استفاده کرده است. البته هنوز دقیقاً مشخص نیست که محل قرارگیری این حفره‌های ریز کدام قسمت نمایشگر موبایل‌ها باشد.

رندر‌های منتشر شده توسط Ice Universe برای گلکسی اس 10 لایت

علاوه بر رندر‌های منتشر شده توسط ایوان بلس، Ice Universe که به افشاگری در توییتر می‌پردازد هم رندر‌ جدیدی از گلکسی اس 10 لایت منتشر کرده که مشخصات بدنه‌ی پشتی، اندازه و محل قرارگیری ماژول دوربین دوگانه، حسگر اثر انگشت جا خوش کرده در لبه موبایل را مشخص کرده است.

با این وجود هنوز مشخص نیست که سامسونگ قصد دارد به چه شکل حسگر اثر انگشت را در نسخه‌ی معمولی و پلاس گلکسی اس 10 بکار ببرد. از طرفی این احتمال وجود دارد که کمپانی کره‌ای همانند هواوی و وان پلاس سراغ سنسور‌های زیر نمایشگر برود. از سوی دیگر هنوز جزئیات رسمی درباره‌ آن منتشر نشده است.

به هر حال تا پایان فصل تعطیلات زمان زیادی باقی مانده و تا آن زمان به احتمال قوی، جزئیات بیشتری از این پرچمداران منتشر خواهد شد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار