کد خبر: ۲۱۰۵۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۰ - ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - 2018 December 06
اسکایپ اعلام کرده که به زودی قابلیت زیرنویس زنده و کپشن‌گذاری مکالمات ویدیویی را به اپلیکیشن خود اضافه خواهد کرد. در این صورت افراد ناشنوا یا دارای شنوایی ضعیف می‌توانند به طور تمام و کمال در جریان صحبت‌های رد و بدل شده در مکالمات ویدیویی قرار بگیرند.
به گزارش تابناک ؛تیم توسعه‌‌دهنده اپلیکیشن در حالی این خبر را اعلام کرده که ساعاتی پیش پاورپوینت، یکی دیگر از محصولات مایکروسافت نیز از تصمیم خود برای اضافه کردن کپشن و زیرنویس‌های زنده به این نرم‌افزار خبر داده است. وجه مشترک اسکایپ و پاورپوینت اینجاست که هر دو برای ارائه این خصوصیت جدید بر هوش مصنوعی قدرتمند مایکروسافت تکیه می‌کنند.

کاربران برای استفاده از ویژگی زیرنویس زنده، کافیست در حین مکالمه یکی از دو دکمه "more" یا (+) را بفشارند تا زیرنویس‌ها فعال شوند. البته امکان همیشه فعال نگه داشتن زیرنویس‌ها به صورت پیش‌فرض هم وجود دارد.

زیرنویس‌های زنده اسکایپ به طور خودکار اسکرول می‌شوند، هر چند اگر تمایلی به دیدنشان روی صفحه مکالمه نداشته باشید قادر به انتقال پنجره آن به بیرون از کادر تماس ویدیویی هستید. کاربران نسخه 8 اسکایپ در iOS، اندروید، لینوکس، مک و ویندوز و کاربران اسکایپ برای ویندوز 10 می‌توانند به این ویژگی دسترسی پیدا کنند.

به گفته مایکروسافت، طی هفته‌های آینده و با ارائه قابلیت زیرنویس زنده پشتیبانی از 20 زبان مختلف به آن اضافه خواهد شد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار