کد خبر: ۲۱۰۱۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۴ - ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - 2018 December 02
دیروز مایکروسافت به طور رسمی از آیکون‌های جدید برنامه آفیس در ویندوز 10 به طور رسمی رونمایی کرد؛ اما در این رونمایی علاوه بر آیکون‌های آفیس، شاهد تغییراتی در آیکون سایر برنامه و بخش‌های ویندوز 10 بودیم که به شکل چشمگیری رنگی تر و زیباتر شده‌اند.

به گزارش آی تابناک : به گفته مایکروسافت آیکون‌های جدید آفیس به عنوان بخشی از اصلاحات اساسی این نرم‌افزار به‌ عنوان یکی از پلتفرم های اصلی این شرکت انجام شده است. مایکروسافت در مورد تغییرات آیکون سایر بخش‌ها کلامی به میان نیاورد، اما در ویدئویی که از آیکون‌های جدید آفیس 365 منتشر شده، شاهد تغییرات اساسی در سایر آیکون‌های ویندوز 10 هستیم.

در عکس زیر آیکون جدید برنامه‌هایی مانند Photos ،Mail ،Calculator ،Calendar ،File Explorer و Microsoft News را مشاهده می‌کنید که بسیار رنگی‌تر و جذاب تر از طرح‌های فعلی هستند. تغییرات این آیکون باعث شده تا شایعاتی در مورد تغییر آیکون اصلی ویندوز 10 به گوش برسد که چندان دور از ذهن و غیر ممکن نیست.

 توضیحات سرپرست بخش طراحی مایکروسافت در مورد آیکون‌های جدید آفیس 365:

پایه سازی اولیه و طراحی آیکون‌های آفیس از صفر، کار سختی بوده و تعهد بزرگی به شمار می‌رفت. هم اکنون پس از انجام این پروژه قصد داریم تا سایر آیکون ‌های ویندوز 10 را تغییر دهیم و آن‌ها را با آیکون‌های فعلی آفیس یکسان سازی کنیم.

این اولین با در تاریخ ویندوز خواهد بود که تغییر آیکون‌ها را به طور یکسان مشاهده می‌کنیم و این موضوع در نسخه‌های قبلی ویندوز اجرایی نشده بود. البته برنامه مایکروسافت برای عرضه آیکون‌های جدید برای سایر برنامه‌ها و بخش‌های ویندوز مشخص نیست و معلوم نیست که چه زمانی آن‌ها را بر روی سیستم خود مشاهده کنیم. به احتمال زیاد آیکون‌ها جدید ویندوز 10 به همراه بروزرسانی 19H1 ویندوز 10 در سال 2019 عرضه شود؛ اما زمان قطعی و دقیق عرضه آن‌ها مشخص نبوده و برای کسب اطلاعات بیشتر باید منتظر توضیحات مایکروسافت در مورد بروزرسانی‌های آینده ویندوز 10 بمانیم.




منبع :شهر سخت افزار 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار