کد خبر: ۲۰۹۹۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۴ - ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - 2018 December 01
در مطلب قبل نحوه ی مسدود سازی و بلاک کردن سایت ها در مرورگر کروم در نسخه ی دسکتاپ ارائه کردیم و در این مطلب قصد داریم تا بلاک کردن سایت ها را در اندروید از طریق مرورگر کروم در اختیارتان قرار دهیم و آموزش هایی را ارائه کنیم.

به گزارش آی تابناک : در نتیجه شما در گوشی همراهتان هم می توانید با چند کلیک ساده به مسدود کردن برخی سایت هایی که اعلان های زیادی دارند بپردازید.

در گوشی های اندروید ابتدا باید وارد فروشگاه گوگل شوید و اپلیکیشن BlockSite را دانلود و نصب نمایید. پس از نصب این اپلیکیشن می توانید با کلیک بر روی گزینه ی Enable مسدود سازی سایت های مورد نظرتان را فعال نمایید. سپس با کلیک بر روی Got it می توانید به تنظیمات دسترسی پیدا کنید.

در واقع می توانید با کلیک بر روی BlockSite و انتخاب گزینه OFF و ON وضعیت برنامه تان را انتخاب کنید و در نهایت باید پنجره pop up را Ok نمایید. اکنون تنظیمات شما کاملا آماده برای مسدود سازی سایت ها از طریق مرورگر کروم خواهد بود در نتیجه می توانید با کلیک بر روی آیکون + سایت های مورد نظرتان را مسدود نمایید. البته شایان ذکر است که شما می توانید سایت های مسدود شده مجددا از لیست پاک کنید و آن ها را در اختیار داشته باشید. در نهایت با چند کلیک ساده خواهید دید که سایت های موردنظرتان مسدود شده اند. 




منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار