کد خبر: ۲۰۹۹۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۳ - ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - 2018 December 01
تا چند روز دیگر می‌توانید بازی‌های Mutant Year Zero، The Gardens Between و Strange Brigade را با استفاده از سرویس ایکس باکس گیم پس تجربه کنید.
به گزارش آی تابناک : در جریان تازه‌ترین اخبار بازی، سه اثر جدید قرار است از هفته‌ی آینده‌ی میلادی در سرویس ایکس باکس گیم پس قابل بازی باشد و اگر ایکس باکس وان دارید، تا چند روز دیگر می‌توانید بازی‌های Strange Brigade، The Gardens Between و Mutant Year Zero را به‌کمک این سرویس محبوب تجربه کنید.

بازی The Gardens Between از ۲۹ نوامبر (۸ آذر) در دسترس قرار گرفته است. این بازی را استودیو The Voxel Agents در سبک معمایی ساخته و قبل از انتشار روی ایکس باکس وان از طریق سرویس گیم پس، آن را روی پلی استیشن 4 و پی سی هم عرضه کرده بود.

Mutant Year Zero ساخته‌ی استودیو The Bearded Ladies Consulting است که آن را می‌توانید از تاریخ ۴ دسامبر‌ (۱۳ آذر) تجربه کنید. Mutant Year Zero اثری استراتژیک در سبک و سیاق XCOM است و هم‌زمان با نسخه‌ی ایکس باکس وان، راهی پلی استیشن 4 و پی سی هم خواهد شد. در تاریخ ۶ دسامبر (۱۵ آذر) شاهد انتشار بازی Strange Brigade روی سرویس ایکس باکس گیم پس خواهیم بود. این بازی را استودیو Rebellion ساخته که در کارنامه‌اش بازی‌هایی مثل Alien vs Predator و Sniper Elite هم دیده می‌شود.

در حال حاضر بیش از ۱۰۰ بازی از جمله Forza Horizon 4، Hitman، PUBG، State of Decay 2، Sea of Thieves در سرویس ایکس‌باکس گیم پس قرار گرفته و روز به روز به تعداد آن‌ها اضافه می‌شود.





منبع : DUALSHOCKERS
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار