کد خبر: ۲۰۹۷۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۲ - ۰۸ آذر ۱۳۹۷ - 2018 November 29
از زمان انتشار عنوان موفق Batman Arkham Knight مدت زمان زیادی گذشته است. راک‌استدی (Rocksteady)، استودیو سازنده بازی، از آن زمان به بعد، هنوز عنوان جدید خود که در حال کار بر روی آن است را معرفی نکرده است و به نظر می‌رسد که کم کم زمان رونمایی رسمی از این بازی نزدیک می‌شود.

به گزارش آی تابناک : دیروز یک بازی تحت عنوان Superman: World’s Finest بر روی وب‌سایت Game System Requirements ظاهر شد که نام استودیوی راک‌استدی به عنوان سازنده آن ذکر شده بود؛ اطلاعات دیگری در این خصوص منتشر نشده است. شما می‌توانید تصویر اشاره شده را در ادامه مشاهده کنید.

اگر چه این لیست ممکن است که دقیق نباشد، با این وجود وب‌سایت Game System Requirements قبلا ثابت کرده که قابل اعتماد است. قبلا و در همین سال جاری میلادی، این وب‌سایت عناوینی همچون Devil May Cry 5 را قبل از رونمایی رسمی از آن‌ها لیست کرده بود، بنابراین ممکن است عنوانی که دیروز لیست شده است نیز واقعیت باشد. با توجه به این که امسال در مراسم The Game Awards عناوینی جدید معرفی می‌شوند، فرصت بسیار خوبی وجود دارد که بازی بعدی راک استدی نیز در میان این عناوین معرفی‌شده قرار داشته باشد.

ماه ژوئن بود که سفتون هیل (Sefton Hill) از استودیو راک‌استدی به طرفداران اطمینان داد که تیم سازنده در حال کار بر روی توسعه عنوانی جدید است. در ادامه متن پیام او را مشاهده می‌کنید:

سلام به همگی! من می‌خواستم که یک پیام سریع از طرف خود و تیم راک‌استدی به اشتراک بگذارم…

ما می‌دانیم که عده‌ای از شما، به خاطر عدم حضور ما در مراسم E3 امسال ناامید شده‌اید. کل تیم نظرات شما را دریافت کردند و تمام افرادی که اینجا در راک‌استدی هستند از شوق و اشتیاق شما برای پروژه بعدی ما قدردانی می‌کنند.

دانستن این که چقدر این موضوع برای شما اهمیت دارد، الهام بخش ما است و به ما انرژی می‌دهد تا عنوانی را ارائه دهیم که شما بدان افتخار کنید. به محض این که آمادگی آن را داشته باشیم، این عنوان را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

آخرین عنوانی که توسط راک‌استدی عرضه شد، عنوان Batman Arkham Knight می‌باشد که آخرین شماره از سری محبوب Batman Arkham به شمار می‌رود. این عنوان در حال حاضر بر روی پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در دسترس قرار دارد.



منبع : WCCFTECH 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار