کد خبر: ۲۰۸۸۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۰ - ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - 2018 November 26
قیمت موبایل منعطف سامسونگ چقدر است و این گوشی ساز کره‌ای برای جدیدترین و نوآورانه ترین گوشی هوشمند خود چه مبلغی را از خریداران دریافت خواهد؟
به گزارش تابناک؛سامسونگ با گوشی منعطف خود قصد دارد تا ساخت گوشی های هوشمند را به سطح جدیدی منتقل کند. تکنولوژی صفحه نمایش انعطاف پذیر بدون شک انقلابی بزرگ در ساخت تلفن های همراه خواهد بود و مطمئنا ساخت آن نیز برای شرکت های سازنده هزینه زیادی در بر دارد، اما اعلام قیمت موبایل منعطف سامسونگ چیزی فراتر از حد انتظار ما بود.



قیمت موبایل منعطف سامسونگ

پس از تبلیغات فراونی که برای گوشی قابل انعطاف سامسونگ انجام شد، اکنون به نظر می‌رسد که غول تکنولوژی کره‌ای قصد دارد تا به زودی جدیدترین محصول خود را که با نام گلکسی F و یا گلکسی Flex به بازار عرضه خواهد شد، معرفی کند، آن هم با قیمتی مابین ۱۹۲۵ تا ۲۵۶۵ دلار!

با اینکه مسایل فنی زیادی در ساخت نمایشگرهای منعطف وجود دارد، اما سامسونگ توانست بالاخره به این فناوری دست پیدا کند و اکنون منتظر زمان اعلام رونمایی از گوشی منعطف این تولیدکننده هستیم، اما قیمت هایی که به گفته gsmarena از یک منبع نسبتا معتبر به دست آمده، قیمت موبایل منعطف سامسونگ را فراتر از چیزی که انتظار داشتیم، نشان می‌دهد.


تماشا کنید: گلکسی F ؛ گوشی هوشمند منعطف ۱۸۰۰ دلاری سامسونگ


با توجه به قیمت های اعلام شده از گوشی قابل انعطاف سامسونگ اولین سوالی که در ذهن بوجود می‌آید، این است که چرا اعلام برچسب قیمتی این دستگاه تا این اندازه اختلاف دارد؟ شاید پاسخ این سوال در نسخه های متفاوت این دستگاه با فضاهای متفاوت ذخیره سازی باشد.

البته این قیمت به قطعات سخت افزاری مورد استفاده در این گوشی هوشمند نیز بی ارتباط نخواهد بود. قیمت نمایشگر Flex Display تا زمانی که اولین تولیدات آن به بازار عرضه نشود، به طور دقیق مشخص نخواهد شد.

البته این تنها قیمت های ذکر شده برای گوشی گلکسی F نیست. برخی منابع قیمت گوشی هوشمند منعطف سامسونگ را حدود ۱۷۷۰ دلار ذکر کرده و برخی به رقم ۲۰۰۰ پوند اشاره کرده‌اند. در هر صورت هنوز نمی‌توان به مبالغ اهلام شده اعتماد کرد، اما این موضوع را بدانید که گوشی قابل انعطاف سامسونگ با قیمت بسیار بالایی راهی بازار خواهد شد.

یکی دیگر از نکات جالبی که درباره پنل های نمایشگر تاشو وجود دارد، این است که سامسونگ تنها شرکت تولید کننده چنین پنل هایی نخواهد بود. هواوی و ال جی نیز به دنبال ساخت نمایشگرهایی با قابلیت تاشوندگی هستند و اگر چنین اتفاقی به زودی رخ دهد، مطمئنا رقابت تنگاتنگی در این بازار بوجود خواهد آمد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار