کد خبر: ۲۰۸۶۷
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۴ - ۰۴ آذر ۱۳۹۷ - 2018 November 25
بدون شک شرکت لاجیتک یکی از شرکت‌های بزرگ در دنیای تجهیزات و فناوری‌های صوتی به شمار می‌رود زیرا در سال‌های اخیر موفق شده است تا شرکت‌هایی مانند Astro، Jaybird و Ultimate Ears را در اختیار بگیرد. حال لاجیتک قصد دارد تا با خرید پلنترونیکس قدرت خود را در بازار لوازم صوتی افزایش دهد.
به گزارش آی تابناک : این شرکت بزرگ ساخت لوازم جانبی قصد دارد تا شرکت پلنترونیکس، که به ساخت تجهیزات صوتی بلوتوث و هدست‌های گیمینگ مشهور است را خریداری کند. تا این لحظه روند دقیق خرید این شرکت توسط لاجیتک مشخص نشده است؛ اما به گفته برخی از منابع، لاجیتک قیمت 2.2 میلیارد دلاری را برای خرید پلنترونیکس پیشنهاد داده است که این مبلغ 50 دلار بشتر از مبلغی است که لاجیتک برای خرید Jaybird پرداخت کرده است.

تا این لحظه هیچ‌کدام از شرکت‌های لاجیتک و پلنترونیکس در مورد این معامله و اخبار منتشر شده، عکس العملی نشان نداده اند؛ اما اگر این معامله موفقیت آمیز باشد، به احتمال بسیار زیاد اخبار رسمی آن را هفته اینده خواهیم شنید. تا این لحظه دلیل خرید این شرکت توسط لاجیتک مشخص نیست زیرا در حال حاضر چندین شرکت قدرتمند ساخت تجهیزات صوتی را در اختیار دارد.

اما لاجیتک با خرید این شرکت در واقع یک تیر در دو نشان زده است، زیرا به کمک پلنترونیکس می‌تواند بخش فناوری صوتی و وب‌کم‌های خود را گسترش دهد. علاوه بر این خرید پلنترونیکس می‌تواند تعداد رقبای لاجیتک را کاهش دهد و این شرکت می‌تواند به راحتی با وجود رقبای کمتر بخشی از بازار تجهیزات صوتی را به انحصار خود در آورد.




منبع : شهر سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار