کد خبر: ۲۰۸۳
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۲ - ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - 2016 February 26
سال گذشته و در مراسم سالانه رسمی مایکروسافت با نام Build Conference این شرکت اعلام کرد که پروژه جدیدی با نام Astoria را راه اندازی کرده است که به طراحان و برنامه نویسان اجازه میدهد تا به سهولت اپلیکیشن های اندروید خود را به ویدوز 10 منتقل کنند.

سال گذشته و در مراسم سالانه رسمی مایکروسافت با نام
Build Conference این شرکت اعلام کرد که پروژه جدیدی با نام Astoria را راه اندازی کرده است که به طراحان و برنامه نویسان اجازه میدهد تا به سهولت اپلیکیشن های اندروید خود را به ویدوز 10 منتقل کنند.

این قابلیت اما بعدا از بروزرسانی های ویندوز 10 حذف شد که منجر به این سوال برای بسیاری از کاربران گشت که آیا مایکروسافت در پی پایان دادن به این برنامه است یا خیر؟ پاسخ این سوال را امروز مایکروسافت اعلام کرده است و تایید کرده که دیگر از این پس بر روی این پروژه کاری نخواهد کرد.

شرکت مایکروسافت اظهار کرده است که به جای ادامه پروژه Astoria بر روی سیستم عامل iOS متمرکز خواهد بود و به دنبال آن میرود که پلتفرمی برای انتقال ساده اپلیکیشن های iOS به ویندوز 10 طراحی کند. مایکروسافت در واقع معتقد است کار کردن بر روی دو تکنولوژی همزمان برای انتقال اپلیکیشن های اندروید و iOS به ویندوز 10 غیر ضروری است و انتخاب بین این دو میتواند کمی پیچیده باشد.

این در حالی است که اخیرا این شرکت اقدام به خرید شرکت معروف Xamarin کرده است که به برنامه نویسان اجازه میدهد که نرم افزارهای خود را به کی زبان کد نویسی کرده و سپس آن را برای اجرا بر روی سایر پلتفرم ها تنظیم کنند. مایکروسافت بر این بارو است که این دو روش به همراه Web Brideg (انتقال نرم افزارهای تحت وب) و پروژه Centennial (برای انتقال نرم افزارهای موجود win32 و .Net ) برای برنامه نویسان در راستای انتقال محصولات خود به ویندوز 10 کفایت میکند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار