کد خبر: ۲۰۷۹۹
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۷ - ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - 2018 November 21
متفاوت‌ترین اساسینز کرید بالاخره در دسترس تمام کاربران قرار گرفت؛ بعد از یک «عرضه محدود» (Soft Launch) نسبتا طولانی، یوبیسافت جدیدترین بازی موبایل از سری اساسینز کرید را به انتشار جهانی رساند و هم اکنون کاربران اندروید و iOS می‌توانند نسخه نهایی Assassin's Creed Rebellion را برای دیوایس‌های خود دانلود کنند.

به گزارش آی تابناک : اگر وست ورلد یا فال‌اوت شلتر را تجربه کرده باشید، بازی خیلی هم برای‌تان ناآشنا نخواهد بود. همانند این دو اپلیکیشن در Assassin's Creed Rebellion نیز پایگاهی با بخش‌های مختلف به بازیکن داده می‌شود که هر کدام دارای وظایف خاص خود هستند. بنابراین باید با انجام کارهایی پایگاه را بهبود بخشیده و اساسین‌های قوی‌تری را به استخدام در بیاورید.

البته نسبت دو اثر قبلی Behaviour، این بار با بازی اکشن‌تری طرف هستیم و جدا از بخش ساخت و ساز و پرورش اساسین‌ها، هر مرحله باید به منطقه‌ای رفته و با انجام کارهایی ساده دشمنان را شکست دهید. به غیر از انتقادات نسبت به پرداخت‌های درون برنامه‌ای، بازخوردهای کاربران هم تا الان نسبتا مثبت بوده‌اند.

حالا باید صبر کرد و دید در دراز مدت بازی چه عملکردی از خودش به جای می‌گذارد. بد نیست بدانید Rebellion تنها بازی موبایل اساسینز کرید نیست و دو سال پیش یوبی‌سافت یک اپلیکیشن پرمیوم و نزدیک‌تر به سری را با نام Assassin's Creed Identity منتشر کرد که توانست امتیازات متوسطی دریافت کند.

Assassin's Creed Rebellion
  • Assassin's Creed Rebellion
  • قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای
  • سازنده: Ubisoft
  • سیستم عامل: iOS و اندروید
  • حجم: 640.6 / 519.77 مگابایت
 دانلود





منبع :دیجیاتو 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار