کد خبر: ۲۰۷۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۶ - ۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - 2016 February 25
می دانیم که قدرت اکثر پردازنده های موجود در تلفن های هوشمند امروزی برای هر کاربر کافی است و بنچمارک ها نمی توانند به تنهایی عامل برتری پردازنده یک محصول باشد، اما مشاهده رقابت چند محصول در این زمینه واقعا جذاب است.
Xiaomi-Mi-5

ساعاتی قبل، شیائومی از دو محصول جدید خود یعنی Mi5 و Mi4s رونمایی کرد که هردو دارای ویژگی های بسیار خوبی هستند. یکی از مزایای شیائومی Mi5 استفاده از چیپست اسنپدراگون 820 در کنار سه گیگابایت حافظه رم است که شاید درمقابل رقبای تازه وارد تفاوت چندانی نداشته باشد، اما نتایج آنتوتو کمی با این حرف تناقض دارد.

می دانیم که قدرت اکثر پردازنده های موجود در تلفن های هوشمند امروزی برای هر کاربر کافی است و بنچمارک ها نمی توانند به تنهایی عامل برتری پردازنده یک محصول باشد، اما مشاهده رقابت چند محصول در این زمینه واقعا جذاب است. همانطور که گفتیم، شیائومی Mi5 از چیپست اسنپدارگون 820 استفاده می کند و دقیقا مشابه همانی است که در گلکسی اس 7 و الجی G5 دیده ایم، اما جالب است بدانید که این محصول توانسته است امتیاز 142084 را در برنامه آنتوتو را ثبت کند که در مقایسه با امتیاز تقریبی 130000 الجی G5 و امتیاز 120000 ثبت شده در گلکسی اس 7 بیشتر است. بنابر این باید انتظار یک محصول پرقدرت را از سوی شیائومی داشته باشیم.

mi5-11

منبع: ترنجی
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار