کد خبر: ۲۰۶۵۲
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۶ - ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - 2018 November 14
سرویس گیم‌ پس (Game Pass) در طی سال‌های اخیر یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین موفقیت‌های مایکروسافت به حساب می‌آمده است. اما در حال حاضر به نظر می‌رسد که این شرکت از تمام قدرت و توانایی‌های این سرویس استفاده نمی‌کرده است.
به گزارش آی تابناک : مایکروسافت اخیرا با انجام تبلیغات و پوسترهای تبلیغاتی خبر دادن که تعداد بازی‌های این سرویس به تعداد ۱۰۰ عدد رسیده است که بسیار هم عالی است. اما برای این که این سرویس کارایی لازم خود را نشان دهد، نیاز به افزایش تعداد بازی‌های خود دارد که مایکروسافت هم دقیقا همین کار را انجام داده است.

در حقیقت این سرویس می‌تواند با ارایه لیست ۲۰۰ عددی از بازی‌های مختلف کارایی کامل خود را تا حدودی ارایه کند، کاری که چند صباحی است که به دنبال انجام دادن آن است و در نهایت آن را به سرانجام رسانده است.

شما می‌توانید لیست کامل بازی‌های سرویس گیم پس را در صفحه آن در وبسایت مایکروسافت مشاهده کنید. تعداد دقیق بازی‌های آن اکنون به ۲۰۸ عدد رسیده که نشان از رشد آن نسبت به ماه جولای که تعدادشان ۱۸۰ بود، دارد. با آمادگی پیدا کردن مایکروسافت برای عرضه بازی‌های فرست پارتی بیشتر در آینده، و همینطور اضافه شدن تعداد بیشتری از عناوین ترد پارتی، به نظر می‌رسد که هر چه زمان بیشتری سپری شود، تعداد بازی‌های این سرویس نیز متعاقبا افزایش پیدا خواهد کرد. حتی در صورتی که تعدادی از بازی‌های این سرویس نیز از آن جدا شوند، که هر چند وقت یک بار نیز اغلب این اتفاق رخ می‌دهد، اما هنوز هم این سرویس دارای بازی‌های پرشماری است که می‌توان از آن‌ها بهره مند شد.

سرویس گیم پس در حال حاضر برای کاربران کنسول نسل هشتمی مایکروسافت یعنی ایکس‌باکس وان در دسترس قرار دارد و مدیر عامل شرکت مایکروسافت، ساتیا نادلا (Satya Nadella) نیز اخیرا اظهار کرده که علاقه دارد این سرویس را برای ویندوز ۱۰ نیز در دسترس قرار دهد تا کاربران رایانه‌های شخصی نیز بتوانند از مزیت‌های آن بهره مند شوند.




منبع : GAMINGBOLT 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار