کد خبر: ۲۰۶۴۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۷ - ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - 2018 November 14
در مورد شما نمی‌دانم اما برای من Sticky Notes به یک کاربرد بسیار مهم در ویندوز 10 تبدیل شده است، و کاملا صادقانه می‌گویم، واقا نمی‌توانم صبر کنم تا مایکروسافت یک نرم‌افزار تلفن همراه برای اندروید فراهم کند که دسترسی به Sticky Notes را ایجاد می‌کند.

به گزارش آی تابناک : به‌عنوان یکی از کاربران مشتاق وان‌نوت، می‌توان گفت استفاده از Sticky Notes بسیار ساده‌تر است، بخصوص به این دلیل که همان کاری را که من نیاز دارم انجام می‌دهد: این به من اجازه می‌دهد تا یادداشت‌های سریع ایجاد کنم و سپس آن‌ها را با دستگاه‌های ویندوز 10 خود هماهنگ کنم.

با پشتیبانی از تلفن همراه، Sticky Notes به‌طور فنی یادداشت‌های من را به تلفن همراه‌ می‌آورد و این به آن معناست که آن‌ها را در محل کار و هنگام حرکت در اختیار خواهم داشت.

یک نسخه‌ی Sticky Notes تلفن همرا در راه است اما در عین حال مایکروسافت برای دسترسی به یادداشت‌های خود، روش دیگری را برای کاربران فراهم کرده است: استفاده از آن در مرورگرهای خود.

آوردن Sticky Notes به وب دارای اهدافی است که هر کسی می‌تواند آن‌ها را دریابد: شما می‌توانید با ورود به حساب کاربری مایکروسافت، یادداشت‌های خود را به سادگی مشاهده کنید، بدیهی است تا زمانی که یک نسخه‌ی تلفن همراه برای آن منتشر می‌شود، شما باید در وهله‌ی اول از Sticky Notes با حساب مایکروسافت استفاده کنید.

بنابراین شما هر یادداشتی را که بر روی دسکتاپ خود ایجاد و ذخیره می‎‌کنید، به هنگام ورود با همان حساب کاربری همه‌ی آن‌ها در مرورگر خود در دسترس خواهند بود. از لحاظ فنی این امکان را برای شما فراهم می‌کند علاوه بر دستگاه‌های پشتیبانی شده، بلکه در سیستم‌عامل‌هایی که مایکروسافت در آن‌ها این نرم‌افزار را ندارد مانند لینوکس و Chromebooks از این سرویس استفاده کنید.

برای دسترسی به Sticky Notes در وب، شما باید با حساب کاربری خود در این صفحه وارد شوید (مطمئن شوید که با همان حساب کاربری در ویندوز  10 وارد سیستم می‌شوید، به طوری که یادداشت‌ها می‌توانند بین دستگاه‌ها همگام‌سازی شوند.)

برای استفاده از Sticky Notes با حساب کاربری مایکروسافت در دسکتاپ، نرم‌افزار را راه‌اندازی کرده و به Settings بروید.

بر روی sign in کلیک کنید، حساب مورد نظر خود را انتخاب کنید و صبر کنید یادداشت‌های شما همگام‌سازی شود.

نسخه‌ی مبتنی بر وب Sticky Notes بسیار شبیه به برادر دسکتاپ خود می‌باشد و شما همان رابط‌کاربری رنگی را با همان تاکید روی یادداشت‌های خود در اختیار دارید.

شما می‌توانید یادداشت‌های موجود خود را مرور کنید، آن‌ها را حذف کنید، و با کلیک روی علامت Plus در بالای صفحه ، صفحه‌های جدید ایجاد کنید. همچنین یک جعبه جستجو نیز وجود دارد که شما می‌توانید یک یادداشت ویژه را در آن جستجو کنید. نسخه‌ی مبتنی بر وب نیز از رنگ‌های مشابه استفاده می‌کند اما هنوز نمی‌توانید برای مرتب کردن یادداشت‌های خود آن‎‌ها را بکشید و رها کنید. این یک ویژگی است که از نسخه‌ی دسکتاپ جا مانده است، اما امیدوارم که در به‌روزرسانی‌ بعدی اضافه شود.

از طرف دیگر آخرین یادداشت اصلاح شده به طور خودکار در بالا اضافه می‌شود، بنابراین همیشه می‌توانید آخرین یادداشت خود را ببینید.

هنگام ایجاد یادداشت‌های جدید ، نسخه مبتنی بر وب به شما این امکان را می‌دهد که گزینه‌های فرمت متنی پایه مانند bold، underline و italic را انتخاب کنید و همچنین می‌توانید یک فهرست گلوله روی همان صفحه ایجاد کنید. همچنین هنگام بستن یادداشت‌، ذخیره‌سازی به طور خودکار انجام می‌شود.

هیچ گزینه و تنظیمات دیگری از نسخه مبتنی بر وب وجود ندارد، اما این در حقیقت یکی از چیزهایی است که Sticky Notes مانند یک راه‌حل عالی ایجاد می‌کند. در این نرم‌افزار چیزهایی که به آن نیاز ندارید وجود ندارد، اما اعتراف می‌کنم که بهبودهای مختصر مانند گزینه مرتب کردن یادداشت‌ها در این فهرست مورد استقبال قرار خواهند گرفت.

این نسخه مبتنی بر وب از Sticky Notes، به نظر می‌رسد که در دستگاه‌های تلفن همراه بی‌عیب و نقص عمل کند. اگر چه کار ساده‌ای است که مرورگر را در حال اجرا نگه‌دارید تا اینکه این کار را برای یک نرم‌افزار اختصاصی انجام دهید. به هر حال این یک راه حل موقت می‌باشد که به شما اجازه می‌دهد تا به یادداشت‌های خود دسترسی داشته باشید، بدون توجه به دستگاهی که از آن استفاده می‌کنید.


منبع : SOFTPEDIA

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار