کد خبر: ۲۰۶۴۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۵ - ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - 2018 November 14
کمپانی سامسونگ به تازگی در کنفرانس توسعه دهندگان خود رابط کاربری جدیدی با نام OneUI را معرفی کرد که علاوه بر سازگاری با دستگاه های تاشدنی، بر پایه اندروید پای توسعه داده شده، بنابراین گوشی های سامسونگ مجهز به این نسخه از سیستم عامل اندروید از این پس از رابط کاربری جدید این کمپانی برخوردار خواهند بود.

به گزارش آی تابناک : در ماه ژانویه سامسونگ اقدام به انتشار OneUI برای گلکسی نوت 9 و گلکسی اس 9 خواهد کرد و پس از آن انتظار میرود نوبت به پرچمداران سال قبل برسد. اما این طور که پیداست، پرچمداران 2017 سامسونگ زودتر از موعد پیش بینی شده به جدیدترین نسخه از اندروید تجهیز خواهند شد.

کمپانی سامسونگ هنوز انتشار بروزرسانی اندروید 9 پای را برای پرچمداران قدیمی تر خود تائید نکرده است اما در آزمایشات و اسناد گواهی وای فای، پرچمداران سال قبل سامسونگ یعنی گلکسی اس 8، گلکسی اس 8 پلاس و گلکسی نوت 8 همگی با برخورداری از اندروید پای ظاهر شده اند. این بدین معناست که غول کره ای آزمایش جدیدترین نسخه اندروید بر روی دستگاه های مذکور را آغاز کرده است. در حالی که پس از معرفی رابط OneUI در شایعات آمد که این پرچمداران رابط کاربری جدید را دریافت نخواهند کرد، اما در گزارشات بعدی عنوان شد که بروزرسانی اندورید پای با همین رابط کاربری برای پرچمداران 2017 سامسونگ نیز منتشر خواهد شد. رابط کاربری جدید سامسونگ ظاهر کاملا جدیدی دارد و برای ارائه تجربه کاربری بهتر بر روی دستگاه هایی با نمایشگر بزرگ توسعه داده شده است. همچنین این رابط کاربری از حالت تیره برخوردار است که منوها و برنامه های اصلی دستگاه را به رنگ تیره درمیآورد و ظاهر جذاب تری را به ارمغان میآورد.

در حالی کار توسعه بروزرسانی اندروید پای برای پرچمداران سال گذشته سامسونگ آغاز شده که این کار تقریبا با دو ماه اخیر نسبت به پرچمداران 2018 کمپانی صورت گرفته بنابراین انتظار میرود این بروزرسانی در زمانی از ماه مارس برای گلکسی نوت 8 و گلکسی اس 8/اس 8 پلاس منتشر شود. در همان روزها کمپانی کره ای احتمالا گلکسی اس 10، پرچمدار نسل بعد خود را نیز رونمایی خواهد کرد.




منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار