کد خبر: ۲۰۶۳۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۸ - ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - 2018 November 14
پرچمدار میت 20 پرو هوآوی با قابلیت شارژ بی سیم معکوس معرفی شده است اما آزمون تازه Android Authority نشان می‌دهد که این روند بسیار کند و با توان پایین اجرا می‌شود.

به گزارش آی تابناک : پرچمدار میت 20 پرو هوآوی از قابلیت شارژ بی سیم معکوس بهره می‌برد و قادر است سایر دستگاه‌های سازگار با استاندارد Qi را هم شارژ کند. از طرفی به نظر می‌رسد که کار با این قابلیت در عمل چندان ساده نباشد. براساس آزمونی که در این باره اجرا شده، روند شارژ در روش شارژ بی سیم برعکس توسط میت 20 پرو سرعت مناسبی ندارد.

پرچمدار تازه هوآوی از قابلیت‌های بسیاری پشتیبانی می‌کند و البته گوشی پرسرعتی هم به شمار می‌رود. میت 20 پرو به باتری بزرگی با ظرفیت 4200 میلی آمپر ساعت مجهز شده است و از امکان شارژ پرسرعت در هر دو حالت بی سیم و سیمی در کنار قابلیت شارژ بی سیم معکوس بهره می‌برد. کمپانی هوآوی از قابلیت شارژ بی سیم معکوس در خلال برگزاری رویداد معرفی به عنوان یکی از نقاط قوت برجسته این گوشی یاد کرد و با تأکید بر این ویژگی جالب توجه برخی از سایر پرچمداران رقیب مانند آیفون‌های 2018 اپل را به خاطر شارژ کند و ظرفیت پایین باتریشان مورد انتقاد قرار داد.

تیم خبرگزاری Android Auhority هم ظاهرا برای سنجش ادعای بزرگ هوآوی آزمونی طراحی کرده‌اند که در آن از پیکسل 3 گوگل استفاده می‌شود. در این آزمون شاهد مقایسه روند شارژ پیکسل 3 به کمک میت 20 پرو هوآوی در مقابل شارژ همین پرچمدار 2018 به کمک شارژر سیمی 15 واتی پیش فرض آن و همچنین استند شارژ بی سیم 10 واتی پیکسل گوگل هستیم.

روند شارژ پیکسل 3 گوگل به کمک میت 20 پرو هوآوی کاملا متفاوت به نظر می‌رسد چراکه توان این جریان تنها 2.5 وات است. برگزارکنندگان این آزمون در ابتدا انتظار داشتند توان این قابلیت حداقل 5 وات باشد اما در واقعیت نتیجه ناامید کننده‌ای به دست آوردند ( 594 میلی آمپر ساعت در مقایسه با 1985 میلی آمپر ساعت در پیکسل استند ).

وب سایت Android Authority در گزارش خود می‌گوید: « توان قابلیت شارژ بی سیم معکوس در میت 20 پرو از استاندارد شارژ بی سیم هم کمتر است. این قابلیت در ذاتش بسیار جالب به نظر می‌رسد اما معتقدیم که چندان برای سایر گوشی‌ها مفید نخواهد بود. روند شارژ بی سیم معکوس بسیار کند است و به همین خاطر برای استفاده روزمره اصلا مناسب نخواهد بود؛ هرچند ممکن است در برخی شرایط اضطراری واقعا به کار آید و بتوانید به کمکش از خاموش شدن گوشی خود جلوگیری کنید».

 



منبع : GIZCHINA
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار