کد خبر: ۲۰۶۳۷
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۷ - ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - 2018 November 14
آنر برای اولین بار زمان عرضه میان رده آنر 10 لایت را در میکروبلاگ محبوب چینی ویبو اعلام کرد اما در مورد مشخصات سخت افزاری این محصول اطلاعاتی را منتشر نکرد. اما ساعاتی بعدی این محصول در فروشگاه اینترنتی هوآوی به اسم Vmall به همراه مشخصات اولیه آن برای پیش خرید به ثبت رسید.

به گزارش آی تابناک : بر اساس اطلاعات به ثبت رسیده در فروشگاه آنلاین Vmall، میان رده آنر 10 لایت از تراشه کایرین 710 به همراه قابلیت GPU Turbo بهره می‌برد. به نظر می‌رسد که میان رده آنر 10 لایت یک گوشی کاملا جدید باشد و صرفا یک نسخه ارزان قیمت از سایر محصولات رده بالا هوآوی نباشد. طراحی قسمت پشتی این گوشی هوشمند بسیار شبیه به آنر 8سی، آنر 8 ایکس و آنر نوت 10 است. همچنین در قسمت پشتی این محصول شاهد استفاده از دوربین دوگانه مجهز به هوش مصنوعی و سنسور اثر انگشت هستیم.

پیش فروش این میان رده خوش ترکیب از تاریخ 21 نوامبر برابر با 30 آبان در کشور چین آغاز می‌شود. بر اساس اطلاعات منتشر شده، این میان رده به همراه صفحه نمایش 5.84 اینچی با نسبت ابعاد 19:9 عرضه می‌شود. همچنین انتظار می‌رود که آنر 10 لایت از قابلیت شارژ سریع 18 واتی و رابط کاربری EMUI 9.0 بر پایه اندروید 9 پای نیز بهره ببرد.



منبع : شهر سخت افزار 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار