کد خبر: ۲۰۶۳۶
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۶ - ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - 2018 November 14
یکی از مزایایی که اپل واچ نسخه LTE دارد عدم وابستگی به گوشی است (البته تا حدودی) و می توانید بدون نیاز به گوشی خود ساعت را بردارید و به پیاده روی بروید. اپل واچ سری 4 قابلیت تماس صوتی را فراهم می کند اما بر اساس پتنتی جدید شاید در آینده نزدیک قابلیت جذاب دیگری به این ساعت افزوده شود.

به گزارش آی تابناک : بر اساس پتنتی که حق امتیاز آن توسط اداره ثبت اختراع و نشان تجاری ایالات متحده اعطا شده اپل احتمالاً در فکر مجهز کردن اپل واچ به دوربین است. اطلاعات مرتبط با این پتنت خبر از یک لنز با زاویه دید عریض می دهد که به همراه حسگر دوربین در بند ساعت قرار گرفته است.

اپل واچ دوربین دار

استفاده از دوربین در ساعت هوشمند می تواند کاربردهای متنوعی داشته باشد. تصور کنید با اپل واچ خود بتوانید تماس تصویری فیس تایم برقرار کنید یا از دوربین برای قفل گشایی  (مشابه با سیستم تشخیص چهره Face ID) بهره ببرید. حتی ممکن است امکان ثبت تصویر و ویدیو هم فراهم شود.

یک سیستم مجهز به چند دوربین پیشنهاد شده که می تواند از زاویه دید عریض تری تصویر برداری کند و عکس ها را برای ایجاد تصویری شفاف تر با یکدیگر ترکیب نماید. هنگامی که تصاویر دو دوربین مورد پردازش قرار گرفت عکس نهایی می تواند تصویری دقیق از چهره کاربر را فراهم کند. علاوه بر این استفاده از 2 دوربین می تواند مشکل مربوط به زاویه دید محدود را حل کند و کاربر نیازی به نگه داشتن سر خود در حالت های خاص نداشته باشد.

اپل واچ دوربین دار

پتنت مورد بحث به دوربین هایی با لنزهای متنوع از جمله زوم، ماکرو، دید دوگانه، چشم ماهی و ... اشاره کرده. البته قطعاً استفاده از همه این لنزهای متنوع در تنها یک ساعت کوچک ممکن نیست و شاید اپل قصد داشته باشد ساعت های متنوعی با لنزهای مختلف را تولید کرده و به فروش برساند. به این ترتیب کاربران می توانند بسته به نیاز خود ساعت دلخواه را خریداری کنند.

در نهایت شاید این مورد هم به گنجینه پتنت های استفاده نشده اپل راه پیدا کند و هیچگاه شاهد معرفی اپل واچ دوربین دار نباشیم.





منبع : WCCFTECH 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار