کد خبر: ۲۰۶۳۵
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۲ - ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - 2018 November 14
همانطور که انتظار می‌رفت، دیروز مایکروسافت اعلام کرد که به‌روزرسانی اکتبر 2018 ویندوز 10 (نسخه 1809) را برای کاربران سراسر جهان منتشر می‌کند. مایکروسافت توصیه می‌کند که کاربران منتظر بمانند تا به‌روزرسانی ویژگی به‌صورت خودکار برای دستگاه‌ آن‌ها ارائه شود.
به گزارش آی تابناک : مایکروسافت در پست وبلاگ خود به این اشاره کرده است، که آن‌ها به‌طور کامل مشکلات مربوط به از دست دادن اطلاعات را بررسی و همه‌ی آن‌ها را حل کرده‌اند.

علاوه بر اعتبار سنجی گسترده داخلی، ما برای نظارت دقیق بازخورد و تشخیص اطلاعات از اینسایدرهای ویندوز خودمان زمان زیادی را گذاشته‌ایم و از ‌به‌روزرسانی اکتبر ویندوز 10 بر روی میلیون‌ها دستگاه، ما شواهد بیشتری درباره‌ی از دست دادن اطلاعات نداریم. بر اساس این اطلاعات امروز ما انتشار مجدد به‌روزرسانی اکتبر را با ممکن ساختن آن از طریق رسانه‌ها و کاربران پیشرفته‌ که به دنبال چک کردن دستی به‌روزرسانی هستند، شروع کردیم.

همچنین مایکروسافت انتشار ویندوز سرور 2019 و ویندوز سرور نسخه‌ 1809 برای مشتریان enterprise را آغاز کرد. 13 نوامبر برای مشتریان enterprise، در کانال "Targeted” شروع تجدیدنظر درباره‌ی جدول‌زمانی سرویس‌دهی جهت انتشار نیمه سالانه برای ویندوز 10 نسخه 1809، ویندوز سرور 2019 و ویندوز سرور نسخه 1809 نشان داده می‌شود. از الان به بعد، به‌روزرسانی تمام ویژگی‌های نسخه‌‌ی Enterprise و Education ویندوز 10 یک جدول زمانی 30 ماهه جهت سرویس‌دهی را خواهند داشت.




منبع : MSPU 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار