کد خبر: ۲۰۶۳۳
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۳ - ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - 2018 November 13
در ماه‌های اخیر بازار ارزهای دیجیتالی رمزنگاری شده همچون بیت‌کوین از تلاطم خارج شده و همین امر بسیاری از سرمایه‌گذاران را ناامید کرده است اما به طور کلی نشانه خوبی برای بازار خواهد بود.
به گزارش آی تابناک : هفته پیش بود که تحلیلگران اعلام کردند نوسانات بیت‌کوین در طول مدت عمر ۱۰ ساله خود، هم اکنون به کمترین میزان خود رسیده است و به نظر می‌رسد به طور کلی ارزهای دیجیتالی معروفی همچون بیت‌کوین سرانجام پس از سالها تلاطم در ارزش و قیمت، به یک ثبات و آرامش نسبی رسیده و مدتهاست که بهای آن، در حدفاصل 6200 و 6800 دلار باقی مانده است که البته همین امر بسیاری از سرمایه‌گذاران را ناامید کرده چراکه آن‌ها با امید به افزایش قیمت بیت‌کوین‌های خریداری و استخراج شده خود، اقدام به سرمایه‌گذاری کرده بودند اما حالا به نظر می‌رسد که چنین اتفاقی رخ نخواهد داد.

بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه بازار ارزهای دیجیتالی رمزپایه علت این موضوع را چنین تشریح کرده‌اند که این طور که به نظر می‌رسد بسیاری از دولت‌ها و نهادهای مختلف در کشورهای جهان درصدد خریداری و اختصاص یک ارز دیجیتالی و سرمایه گذاری در صرافی‌های مربوطه کرده‌اند که این اقدام ثبات و ارزش ارزهای دیجیتالی را به میزان قابل توجهی افرایش داده و موجب شده است که ماهیت این ارزها به طور کلی تغییر یابد. این بدان معناست که ارزهای دیجیتالی رمزنگاری شده از یک دارایی برای سرمایه‌گذاری تبدیل به یک ابزار مناسب و به روز برای انجام پرداخت و مبادلات مالی میان نهاد و کشورهای مختلف شده است.

بر اساس گزارشی که در وب سایت بیت کوین نیوز  آمده است، آنها همچنین بر این باورند که تغییر ماهیت ارزهای دیجیتالی رمزپایه و تبدیل شدن آنها به ابزاری برای پرداخت‌های مالی ، موجب ثبات ارزش آنها شده و از سقوط و صعود ناگهانی و هیجانی آنها جلوگیری می کند.

البته این خبر بسیار ناخوشایندی برای سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال به شمار می‌رود اما در حالت کلی به نفع کشورهای مختلف جهان تمام خواهد شد. 




منبع : ایسنا 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار