کد خبر: ۲۰۶۲۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۶ - ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - 2018 November 13
یکی از رویکردهای خوب سامسونگ در سال های گذشته ارائه نسخه ای ضعیفتر از پرچمدار سال با پسوند مینی بود. البته این نسخه ها به مراتب ضعیفتر از مدل اصلی بودند حالا اما «بن گسکین»، از افشاگران دنیای فناوری مدعی شده که گلکسی اس ۱۰ لایت تقریبا قدرت پردازشی معادل با نسخه اصلی خواهد داشت.

به گزارش آی تابناک : بر اساس گزارش گسکین گلکسی اس ۱۰ لایت هم مشابه مدل های اصلی و پلاس این سری از چیپست اسنپدراگون ۸۱۵۰ یا ۸۴۵ بهره خواهد برد. از نظر رم و حافظه داخلی شاهد پیکربندی های مختلفی خواهیم بود که شامل ۴ یا ۶ گیگابایت رم در کنار ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و نسخه گرانبهاتر با ۶ گیگابایت رم و حافظه ۱۲۸ گیگابایتی است.

گسکین به سایز یا رزولوشن نمایشگر اشاره نکرده اما مدعی شده که کمپانی کره ای گلکسی اس ۱۰ لایت را به نمایشگر جدید اینفینیتی O مزین می کند که در کنفرانس توسعه دهندگان شاهد رونمایی از آن بودیم. در این پنل بدون حاشیه دوربین سلفی درون حفره ای گرد و در گوشه سمت چپ صفحه قرار خواهد گرفت. 

گلکسی اس ۱۰ لایت

این پنل درون بدنه ای فلزی قرار می گیرد که یک سنسور اثر انگشت فیزیکی نیز روی لبه آن تعبیه شده است. در حالی که گمانه زنی های قبلی از تک دوربینه بودن گلکسی اس ۱۰ لایت حکایت داشت، گسکین از تجهیز آن به دوربین اصلی دوگانه خبر داده که سنسورهای آن احتمالا به صورت افقی کنار هم قرار می گیرند.

سامسونگ احتمالا اواخر سال جاری و طی MWC 2019 از پرچمدارهای گلکسی اس ۱۰، اس ۱۰ پلاس و مدل لایت پرده برداری کند. بر اساس فرضیات فعلی گلکسی اس ۱۰ و اس ۱۰ پلاس به ترتیب ۶۵۰ و ۷۵۰ دلار قیمت داشته و یک ماه پس از معرفی روانه بازار خواهند شد.




منبع : دیجیاتو 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار