کد خبر: ۲۰۶۲۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۸ - ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - 2018 November 13
زمان رأی دادن فرا رسیده، این بار اما به برنامه‌ها و بازی‌های محبوب در گوشی‌های اندرویدی. از طریق لینکی که در انتهای این مطلب به اشتراک گذاشته شده است می‌توانید به برنامه‌های برگزیده از نگاه خودتان رأی دهید.

به گزارش آی تابناک : البته توجه داشته باشید که این رأی گیری تنها در کشورهای خاصی در دسترس است و قابل پیش‌بینی است که ایران هم در میان آنها قرار نداشته باشد. از این رو چنانچه قصد دارید که در این رأی گیری شرکت کنید، نیاز است که قبل از ورود به گوگل پلی استور از برنامه‌های تغییردهنده IP استفاده کنید.

رأی گیری فروشگاه گوگل تا 2 هفته دیگر ادامه خواهد داشت و برندگان آن در تاریخ 3 دسامبر (12 آذر) اعلام خواهند شد. در ادامه مطلب می‌توانید کاندیدهای هر بخش را مشاهده بفرمایید. البته لیست برنامه‌ها و بازی‌های منتخب در کشورهای مختلف فرق دارد. علاوه‌براین ایالات متحده یک دسته‌بندی بیشتر برای رأی دادن به محبوب‌ترین فیلم‌های سال 2018 موجود در این فروشگاه دارد که به نظر نمی‌رسد در اروپا یا دیگر نقاط جهان در دسترس باشند.

محبوب‌ترین برنامه‌های سال 2018

محبوب‌ترین بازی‌های سال 2018

در لیست برنامه‌های منتخب نام یوتیوب تی‌وی، برنامه دوست‌یابی تیندر و شبکه اجتماعی ردیت به چشم می‌خورد. در میان کاندیدهای پرطرفدارترین بازی‌های سال 2018 نام PUBG نیز به چشم می‌خورد. این بازی سبک بتل رویال نه تنها در میان کاربران سراسر جهان، بلکه در میان گیمرهای ایرانی نیز محبوبیت بسیار بالایی کسب کرده است. از رقیبان مطرح این بازی در لیست می‌توان به کلش رویال، پوکمون گو، واکینگ دد و سیمز اشاره کرد. فیلم‌های مطرحی مانند بلک پنتر، Ant-Man and the Wasp، مأموریت غیرممکن جدید و انتقام‌جویان: اینفینتی وار نیز در این لیست حضور دارند.

شما در هر دسته‌بندی به کدام برنامه رأی خواهید داد؟



منبع : سخت افزار 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار