کد خبر: ۲۰۵۸۷
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۵ - ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - 2018 November 11
در نظر گرفتن هدف فروش 20 میلیونی برای گوشی‌های سری Huawei Mate 20

به گزارش آی تابناک : در دو هفته گذشته شاهد رونمایی از پرچم داران جدید هوآوی، یعنی سری Mate 20  Huawei در لندن و معرفی ویژگی‌های مدل‌های این سری شاملHuawei Mate 20, Huawei Mate 20 Pro, Huawei Mate 20X  و Huawei Mate 20 Porshe Design بودیم. این گوشی‌ها هم اکنون در برخی بازارهای اروپا موجود شده و آمارهای فروش اولیه آنها به زودی منتشر می‌شود.

جدیدترین گزارش فروش منتشر شده در ارتباط با فروش این گوشی‌ها حاکی از این است که مدل Huawei Mate 20 Pro عملکرد بهتری نسبت به اسلاف خود داشته و در نتیجه رکورد فروش بهتری را بر جای گذاشته‌است.

در حالی که تنها 10 روز از آغاز فروش این گوشی‌ها می‌گذرد، آمارها حاکی از آن است که میزان فروش Huawei Mate 20 Pro 40% بیشتر از فروش اولیه P20 Pro Huawei در بازه زمانی یکسان بوده است و این موضوع یک رکورد جدید در زمینه فروش گوشی‌های هوشمند Huawei در بازارهای اروپا به شمار می‌آید.

پیش از این Huawei P10 Plus این لقب را به خود اختصاص داده‌بود تا اینکه با ورود Huawei P20 Pro این رکورد دست‌خوش تغییراتی شد  وHuawei P20 Pro توانست 316% بیشتر از Huawei P10 Plus فروش داشته باشد.

رکورد فروش سری Huawei P20 پیش از این به 6 میلیون در 3 ماه آغازین فروش خود رسیده بود و تخمین زده می‌شود این رکورد برای سری Mate 20Huawei در مدت زمان کوتاه‌تری به دست آید. ریچار یو مدیرعامل هوآوی در این باره  در مصاحبه‌ای در شانگهای گفت: "پیش بینی کردیم آمار کل فروش سری  Huawei Mate 20  به 20 میلیون واحد خواهد رسید."

در پایان لازم به ذکر است بر مبنای نظر کارشناسان، این هدف بالای فروش گوشی‌های سری Huawei Mate 20 در سایه نوآوری‌های این گوشی‌ها هدفی دست یافتنی برای هواوی به نظر می‌رسد.


 





منبع : جی اس ام 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار