کد خبر: ۲۰۵۸۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۵ - ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - 2018 November 11
سامسونگ با تغییر استراتژی فعلی در پی کاهش قیمت موبایل های گلکسی و محدود کردن سری های مختلف آنها است.

به گزارش آی تابناک : رسانه کره ای ETNews به نقل از یکی از اپراتورهای این کشور و منابع آگاه مدعی شده که این تغییرات بیش از همه گوشی های میان رده و اقتصادی این شرکت را تحت تاثیر قرار داده و با تغییر پنل های آنها از اولد به ال سی دی به کاهش قیمت این دستگاه ها منجر خواهد شد.

گوشی های غیر پرچمدار سامسونگ در حال حاضر تحت سری های گلکسی J، C، On، و A به بازار عرضه می شوند اما با تغییر این دسته بندی در سال ۲۰۱۹ تنها خانواده گلکسی M و A باقی خواهند ماند.بر این اساس سری گلکسی M شامل میان رده های پرمیوم و مجهز به پنل های اولد خواهند بود اما حتی در این سری نیز مدل هایی تحت عنوان M30 و M40 با نمایشگر ال سی دی از راه می رسند که هدف از آن حفظ قیمت رقابتی در بازارهای در حال توسعه  است.

به لطف این استراتژی موبایل هایی که با برند گلکسی A به دست کاربران می رسند قیمتی پایینتر از ۲۶۲.۲ دلار خواهند داشت. در این سری گلکسی A30، A40, A70 و A80 با پنل های اولد یا ال سی دی و در بازارهای کره، آمریکای شمالی و اروپا عرضه می شوند. به گفته این منابع کاربران ساکن در کشورهای جنوب آسیا، هند و غیره مدل های گلکسی A50 و A60 مجهز به پنل های ال سی دی را دریافت خواهند کرد.

سامسونگ در استراتژی جدید خود تصمیم گرفته که فناوری ها و قابلیت های جدید را به تلفن‌های اقتصادی‌ تر خود بیاورد و به لطف همین برنامه ریزی دوربین چهارگانه نخستین بار در موبایل میان رده گلکسی A9‌ پیاده سازی شد. هدف کره ای ها از این کار رقابت با هواوی و شیائومی در بازار پر رونق هند از یک سو و از سوی دیگر آزمون و خطای این قابلیت ها و دریافت بازخورد کاربران پیش از ارائه آنها در مدل های پرچمدار است.




منبع : دیجیاتو 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار