کد خبر: ۲۰۴۴۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۷ - ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - 2018 November 03
رادیو FM ممکن است با تکنولوژی‌های جدید منسوخ شده باشد، اما هنوز هم افرادی هستند که دوست دارند با اتصال به ایستگاه رادیویی مورد علاقه‌ی خود از آهنگ‌ها لذت برند. در حالی که مایکروسافت دو سال پیش تصمیم به حذف رادیو FM گرفت، اما تراشه‌ی رادیو FM را برای توسعه‌دهندگان قراردادی جهت بهره‌برداری در ساخت نرم‌افزارهای رادیویی باقی گذاشت.

به گزارش آی تابناک : پس موردی نیست اگر شما در ایالات متحده زندگی می‌کنید و تصمیم به خرید یک گوشی هوشمند می‌گیرید که به دلایلی سازندگان تراشه‌ی رادیو FM آن را فعال نکرده‌اند. اما این روند در حال تغییر است، مانند ال جی که به تازگی از همکاری با NextRadio جهت فعال کردن این تراشه بر روی دستگاه‌های خود خبر داد. و این روند توسط سامسونگ که در 17 ژانویه 2018 همکاری با NextRadio را برای فعال کردن این تراشه بر روی دستگاه‌های خود اعلام کرد، به خوبی دنبال شد.

اگر این اخبار باعث نگرانی شما شده است، باید گفت نگران نباشید چون ما یک راه حل برای فعال کردن تراشه‌ی رادیو FM بر روی Lumia 950 شما داریم تا بتوانید به ایستگاه رادیویی مورد علاقه‌ی خود متصل شوید. برای انجام این کار مراحل زیر را دنبال کنید. فقط توجه داشته باشید که حتما یک نسخه پشتیبان (backup) از دستگاه خود تهیه کنید.

  1. به مسیر Settings>Update & Security>For Developers and Enable Developer Mode بروید.
  2. Interop Tools را از اینجا دانلود و نصب کنید. برای انجام این کار، برنامه Appx را بر روی رایانه‌ی خود دانلود کرده و آن را در حافظه گوشی کپی کنید. با استفاده از File Explorer، به پوشه‌ای که در آن Interop Tools را ذخیره کرده‌اید، بروید و برای نصب Interop Tools بر روی فایل ضربه بزنید.
  3. Interop Tools در Settings>Extras نشان داده می شود.
  4. Interop Tools را باز کنید و بر روی Registry Browser ضربه بزنید.
  5. به پایین و سمت HKEY_LOCAL_MACHINE/SOFTWARE/Microsoft/FMRadio/OEM/NotPresent اسکرول کنید.
  6. میزان value در registry key را از 1 به 0 تغییر دهید.

شما هم اکنون می توانید وارد فروشگاه مایکروسافت شوید و به جستجو در برنامه‌های رادیویی مورد علاقه‌ی خود بپردازید. در ضمن به خاطر داشته باشید که حتما از دستگاه خود نسخه پشتیبان تهیه کرده باشید زیرا ممکن است در حین انجام عملیات حافظه‌ی دستگاه‌ پاک شود. نتیجه‌ی بدست آمده را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع : MSPU 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار