کد خبر: ۲۰۴۴۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۱ - ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - 2018 November 03
اپ وایت‌برد مایکروسافت که مخصوصا استفاده‌های تجاری دارد، به‌روز رسانی دریافت کرده است که به کاربر اجازه می‌دهد به جای پس‌زمینه سفید از رنگ مشکی برای آن استفاده کند.

به گزارش آی تابناک : ظاهرا این اپ علاوه بر رنگ مشکی، ممکن است چند رنگ دیگر را نیز برای پس زمینه پشتیبانی کند اما مایکروسافت مشخص نکرده است که دقیقا چه رنگ‌هایی به آن اضافه خواهد شد. وایت‌برد اپلیکیشنی است جهت استفاده گروهی و اولین بار مایکروسافت آن را در سال ۲۰۱۷ همزمان با رونمایی از دستگاه تجاری سرفیس‌هاب به نمایش گذاشت. این اپ نهایتاً راه خود را به سایر دستگاه‌های ویندوز ۱۰ پیدا کرد.

این ابزار به کاربران اجازه می‌دهد که درست مانند یک تخته وایت‌برد واقعی بر روی یک فضا و در یک پروژه مشترک، به فعالیت بپردازند. تمرکز اصلی در این اپ بر روی نوشتار به وسیله قلم دیجیتال است اما کاربر می‌تواند با استفاده از اپ استیکی‌نوت، به وسیله صفحه‌کلید، بر روی آن بنویسد. همچنین امکان اضافه کردن تصویر از گالری شخصی و یا از جست‌وجوگر بینگ نیز وجود دارد. مایکروسافت البته امسال وایت‌برد را به سیستم‌عامل آی‌اواس نیز آورد.

قابل پیش‌بینی است که برخی کاربران، پس‌زمینه سفید را در اپلیکیشن نپسندند و با روند اضافه شدن پوسته سیاه به زبان طراحی محصولات نرم‌افزاری مایکروسافت، یک چنین تغییری در وایت‌برد نیز تعجب‌آور نبود. هنوز البته مشخص نیست که ویژگی یاد شده کی در دسترس عموم قرار خواهد گرفت اما کاربران این اپ از شنیدن این خبر حتما خوشحال خواهند شد.

دانلود
اطلاعات
  • حجم : ۱۱۷ مگابایت
منبع : NEOWIN 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار