کد خبر: ۲۰۴۱
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۵ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - 2016 February 23
بعد از آنکه چندی پیش نسخه آلفا برای سیستم عامل Remix OS برای کاربران منتشر شد، شرکت Jide که طراح اصلی این سیستم عامل که دستکاری از اندروید برای تبدیل آن به نسخه دسکتاپ این سیستم عامل است، خبر داده که نسخه بتا این محصول در ماه مارس عرضه و منتشر خواهد شد.

بعد از آنکه چندی پیش نسخه آلفا برای سیستم عامل
Remix OS برای کاربران منتشر شد، شرکت Jide که طراح اصلی این سیستم عامل که دستکاری از اندروید برای تبدیل آن به نسخه دسکتاپ این سیستم عامل است، خبر داده که نسخه بتا این محصول در ماه مارس عرضه و منتشر خواهد شد.

نسخه بتای سیستم عامل Remix OS شامل امکانات جدیدی خواهد بود که اغلب آنها طی استفاده کاربران از نسخه آلفا پیشنهاد شده است. از جمله آن که اکنون این سیستم عامل میتواند به شکل کامل بر روی یک USB لود شود که به کاربران اجازه میدهد آن را بدون نیاز به نصب آزمایش و تجربه کنند.

از دیگر امکانات جدید این سیستم عامل که میتوانید انتظار آنها را برای نسخه بتا داشته باشید، شامل پشتیبانی از نسخه 32 بیتی، قابلیت Dual Boot در کنار سیستم عامل پیش فرض و قابلیت بروزرسانی Air Update است. به این معنی که اگر تبلت یا لپتاپ شما مجهز به Remix OS باشد میتواند با دریافت بروزرسانی های جدید به نسخه های بعدی ارتقا یابد.

شرکت Jide در تشریح نسخه جدید سیستم عامل اندروید دسکتاپ خود گفته است: Remix OS 2.0 فصل جدیدی در کتاب اندروید است. این سیستم عامل که برای ارائه سادگی و خلاقیت طراحی شده امکاناتی را بر روی اندروید به شما ارائه میکند که تا پیش از این تجربه نکرده اید. قابلیت ها و امکانات خلاقانه ای که برای این سیستم عامل در نظر گرفته شده با دقت بالا مهندسی و طراحی شده اند تا بهترین تجربه را از دو دنیای موبایل و دسکتاپ برای شما فراهم کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این سیستم عامل و نسخه بتای آن که قرار است در اول ماه مارس منتشر شود میتوانید به اینجا مراجعه کنید.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار