کد خبر: ۲۰۳۸
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۰ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - 2016 February 23
در میان ابزارهای جانبی که ال جی در رونمایی از هوشمند جدید خود آنها را معرفی کرد یک نمونه Cam Pro است. این یک ابزار جانبی برای دوربین است که برای آن طراحی شده است تا شما بهترین تجربه عکاسی را با هوشمند خود داشته باشید.

در میان ابزارهای جانبی که ال جی در رونمایی از هوشمند جدید خود آنها را معرفی کرد یک نمونه
Cam Pro است. این یک ابزار جانبی برای دوربین است که برای آن طراحی شده است تا شما بهترین تجربه عکاسی را با هوشمند خود داشته باشید.

در ابتدا بگذارید برخی ابهامات را از میان بر داریم. این ابزار یک ماژول دوربین نیست، دوربین هوشمند G5 را تغییر نمیدهد، شامل یک سنسور یا لنز اضافه نیست و هیچ تغییر اساسی در عکاسی شما به لحاظ فنی ایجاد نخواهد کرد. وقتی از Cam Pro استفاده میکنید، در واقع هنوز در حال استفاده از دوربین 16 مگاپیکسل یا دوربین 8 مگاپیکسل هستید!

اما به جا همه اینها Cam Pro برای این طراحی شده است تا تجربه شما در عکاسی را بهینه کند. اصلی ترین کار آن آماده کردن G5 برای یک عکاسی طولانی مدت است. در واقع یکی از امتیازات این ابزار جانبی این است که توان باتری G5 را به 4000 هزار میلی آمپر افزایش میدهد که تقریبا برای یک روز کامل عکاسی و ویدئو کفایت میکند.

طراحی این ابزار یاد آور قاب Camera Grip نوکیا برای لومیا 1020 است که میتواند نحوه نگه داشتن گوشی هوشمند برای عکاسی در دستان شما را بسیار ساده تر و بهتر سازد. همچنین برای آنکه راحت تر اقدام به گرفتن عکس کنید با این ابزار دیگر نیازی به لمس صفحه نمایش ندارید. این ابزار از یک دکمه مخصوص به شات استفاده میکند که یک عکاسی دو مرحله ای را به شما ارائه میکند. با یک فشار فوکوس لنز و با فشار دوم گرفتن عکس.

شاید بگویید که ال جی میتوانست به جای این همه از یک دکمه مخصوص به گرفتن عکس بر روی خود گوشی استفاده کند همانطور که در گوشی های رده بالای لومیا دیده میشود. اما این ابزار تنها به دکمه شاتر خود محدود نمیشود و با استفاده از آن حسی طبیعی تر در استفاده از گوشی هوشمند خود برای عکاسی خواهید داشت.



همچنین یک دکمه مخصوص به ضبط ویدئو نیز در این ابزار وجود دارد که شما را از لمس صفحه نمایش و سوییچ کردن دوربین به حالت ویدئو بی نیاز میکند.

اما آخرین قابلیت این دستگاه مربوط به زوم آنالوگ آن است. غلطک مدرج به شما اجازه میدهد که در هنام عکاسی یا ضبط ویدئو اقفدام به زوم کردن یا بزرگنمایی تصویر به داخل یا بیرون کنید، هرچند عکاسان حرفه ای چندان تمایلی به بزرگنمایی در هنگام انجام کار حرفه ای خود ندارند.

ال جی هنوز در مورد بهای این ابزار هیچ اطلاعات ارائه نکرده است اما قطعا اگر به عکاسی با دوربین هوشمند خود علاقمند هستید و اگر قصد خرید هوشمند جدید ال جی را دارید، این یکی از بهترین دوستان G5 برای شما خواهد بود.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار