کد خبر: ۲۰۳۷۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۱ - ۰۸ آبان ۱۳۹۷ - 2018 October 30
ویندوز 10 مایکروسافت از زمان ابتدای عرضه با موفقیت‌های بزرگی همراه بوده است و این نسخه از ویندوز در میان بیشتر قشرها با محبوبیت بالایی همراه بوده است. یکی از حوزه‌های مهم برای ردموندی‌ها، کاربران سازمانی هستند که معمولاً ما شاهد استفاده از نسخه‌های قدیمی سیستم عامل ویندوز توسط این دسته از کاربران بوده‌ایم، ولی اکنون ویندوز 10 توانسته بر این روند غلبه کند و سهم بزرگی را در شرکت‌ها به خود اختصاص دهد.
به گزارش آی تابناک : با وجود اینکه در سال‌های اخیر مصرف کنندگان، کامپیوترهای کمتر و کمتری را خریداری کرده‌اند، ولی فروش ویندوز 10 پرو در نظر گرفته شده برای کاربران سازمانی در سه ماهه اخیر، 8 درصد افزایش یافته است، که نشان دهنده ادامه یافتن رشد پایدار مایکروسافت در این بخش در طول سال اخیر است. به تازگی Frank X Shaw، مدیر ارتباطات مایکروسافت، اعلام کرده است که بیش از 50 درصد از رایانه‌های سازمانی، به آخرین نسخه از سیستم عامل مایکروسافت مهاجرت کرده‌اند. در یک توییت او اظهار داشته است:
ویندوز 10 به عنوان امن‌ترین و مولدترین سیستم عامل، همچنان به کسب مقبولیت در شرکت‌ها ادامه می‌دهد. بیش از نیمی از دستگاه‌های تجاری ما در حال حاضر در حال اجرای ویندوز 10 هستند.

اخبار نشان می‌دهد شرکت‌ها قصد ندارند اشتباهی را که زمان استفاده از ویندوز XP و عرضه ویندوز 7 انجام دادند را تکرار کنند، جایی که کامپیوترهای آنها برای مدت طولانی پس از اتمام پشتیبانی از این سیستم عامل قدیمی مایکروسافت همچنان در حال اجرای آن بودند. سرعت پیدا کردن روند ارتقا به نسخه‌های جدید احتمالاً به خاطر حملات عظیم اینترنتی صورت گرفته در اوایل سال جاری رخ داده است که روشن ساخت استفاده از سیستم عامل‌هایی که دیگر پشتیبانی نمی‌شوند منطقی نیست.





منبع : MSPU 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار