کد خبر: ۲۰۳۶۵
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۹ - ۰۷ آبان ۱۳۹۷ - 2018 October 29
کمپانی اپل به تازگی از نسل جدید آیفون‌های خود رونمایی کرده است. همانطور که انتظار می‌رفت در این مراسم اپل از 3 گوشی جدید، 2 پرچمدار و یک گوشی اقتصادی پرده‌برداری کرد. آیفون XR گوشی میان‌رده اپل است که فروش رسمی آن از اواخر هفته گذشته آغاز شد.

به گزارش آی تابناک : در خبرهای چند روز پیش دیدیم که بعد از رونمایی رسمی و آشنایی کاملتر با این گوشی، زک نلسون از کانال یوتیوبی JerryRigEverything به سراغ این گوشی رفت و با انجام عملیات شکنجه‌وار خود، میزان مقاومت iPhone XR را مورد بررسی قرار داد. در این ویدئو عملکرد آیفون 10آر مشابه با پرچمداران معمول بازار بود. نمایشگر آن در سطح 6 و 7 دچار خراش شد و قاب آلومینومی دستخوش خراش‌های بیشتر بود. پیکسل‌های سوخته  نمایشگر LCD آن هم که در معرض شعله آتش قرار گرفته بودند، به طرز جالبی به حالت عادی بازگشتند و در تست خمیدگی هم این گوشی دچار شکستگی نشد. روز گذشته نیز نوبت به iFixit بود که اولین کالبدشکافی رسمی و معتبر این گوشی را انجام دهد. iFixit به گوشی آیفون XR امتیاز 6 از 10 را داده است و دلیل کم شدن امتیاز این گوشی را استفاده از پیچ‌های غیراستاندارد، جنس شیشه‌ای قاب پشتی و تعویض قطعات با آسیب دیدن ویژگی ضدآب بودن گوشی عنوان کرد.

پس از iFixit نوبت به زک نلسون بود که دوباره به سراغ آیفون میان‌رده اپل برود. در ویدئویی که در انتهای مطلب مشاهده خواهید کرد این یوتیوبر معروف قصد دارد ابتدا با کالبدشکافی این گوشی به چگونگی ساختار آن پی ببرد و دوباره با سرهم کردن آن، آیفون 800 دلاری اپل را به حالت عادی بازگرداند. بنابراین بیش از شما را منتظر نمی‌گذاریم و دعوت می‌کنیم تا ویدئوی کالبدشکافی و سر هم کردن دوباره آیفون XR اپل را تماشا بفرمایید:



منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار