تاریخ انتشار: ۱۴:۲۰ - ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - 2018 October 27
اینستاگرام نه تنها در ایران، بلکه در تمامی نقاط جهان در حال تبدیل شدن به محبوب ترین پلتفرم اجتماعی آنلاین است.

به گزارش آی تابناک : روند اکیداً صعودی پیشرفت اینستاگرام در کنار قابلیت های جدیدی که به صورت تدریجی به آن اضافه می شوند و همچنین دور بودن از حاشیه های شرکت های بزرگ (مانند آنچه برای فیسبوک در ماجرای کمبریج آنالیتیکا به وجود آمد) باعث شده اینستاگرام در بین تمامی گروه های سنی به عنوان ابزاری پرطرفدار شناخته شود. به دلیل ساختار گرافیکی اپلیکیشن اینستاگرام و تمرکز قابلیت های کلیدی برنامه، عمده فعالیت های کاربران با آن توسط تلفن های هوشمند انجام می شود. با این حال بسیاری از کاربران هستند که از تلفن های هوشمند استفاده نمی کنند و یا تمایل دارند از گزینه مشابهی با امکانات یکسان در رایانه های شخصی نیز بهره ببرند. متاسفانه تنها گزینه اینستاگرام برای این دسته از کاربران نسخه یونیورسال اپلیکیشن برای ویندوز 10 است که محدودیت های بسیار زیادی را نیز به همراه دارد و هرگز به گزینه ای مورد رضایت کاربران تبدیل نشده است. اما اگر جزو افرادی هستید که قصد دارید اینستاگرام را روی کامپیوتر به بهترین شکل ممکن تجربه کنید گزینه بسیار بهتری نیز وجود دارد.

نرم افزار Ramme که برای پلتفرم های ویندوز و مک توسعه داده شده احتمالا بهترین کلاینت اینستاگرام دسکتاپ حال حاضر جهان است. به صورت خلاصه می توان Ramme را نرم افزاری دانست که اینستاگرام دسکتاپ می بایست به آن صورت طراحی می شد. این اپلیکیشن به صورت متن باز توسعه داده شده و به همین دلیل از نظر امنیتی نیز می توان به آن اطمینان داشت (زیرا باگ های امنیتی در صورت وجود به سرعت توسط کاربران فضای وب تشخیص داده میشدند).

ورژن 3.2.5 نسخه ویندوزی Ramme در حال حاضر بر روی گیت هاب منتشر شده و حجمی در حدود 66 مگابایت دارد. پس از دانلود فایل، نصب برنامه و ورود به حساب کاربری اینستاگرام، با ساختاری دقیقا مشابه آنچه بر روی نسخه موبایل این اپلیکیشن دیده می شود روبرو خواهید شد. تمامی تب ها و گزینه ها مشابه حالت موبایل ساخته شده اند و استوری ها نیز دقیقا به همان صورت نمایش داده می شوند. تنها نکته منفی قابل ذکر درباره Ramme عدم امکان قرار دادن ویدیوهای زنده (لایو) است که احتمالا در بروزرسانی های بعدی به آن اضافه خواهد شد. برای دانلود نرم افزار Ramme نسخه ویندوز می توانید از لینک زیر استفاده کنید:

Ramme-Setup-3.2.5.exe





منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار